رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در واكنش به اتهام‌هاي مطرح شده از سوي نماينده باشگاه تراكتورسازي، گفت: من متوجه نشدم " دقيقا چه كساني از قول چه كساني عليه چه كساني صحبت كرده و اتهام زده‌اند؟! " اما هرچه كه هست بايد شكايتي باشد تا آن را رسيدگي كنيم.

 

اسماعيل حسن‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا در واكنش به پيگيري ادعاهايي كه نماينده باشگاه تراكتورسازي تبريز عليه برخي از اعضاي كادر فني فصل پيش تيم فوتبال اين باشگاه مطرح كرده، اظهار كرد: فكر مي‌‌كنم بهتر است ما نبايد پيش از هرگونه شكايت احتمالي از سوي افراد، وارد چنين ماجراهايي شويم چون دامن زدن به چنين مسايلي كار درستي نيست. به هر حال متاسفانه تهمت زدن و صحبت كردن مديران، مربيان و فعالين مختلف در فوتبال عليه همديگر زياد و پاي آن به رسانه‌هاي ما باز شده است.

 

وي افزود: من به طور غيرمستقيم شنيده‌ام كه صحبت‌هايي بين سردار جعفري مديرعامل باشگاه تراكتورسازي و امير قلعه‌نويي سرمربي فعلي استقلال درباره زماني كه با يكديگر همكاري داشتند، صورت گرفته اما در جريان جزييات آن نيستم. همين قدر مي‌دانم كه اين برخوردها بين مديران و مربيان،‌ براي حيثيت شخصي افراد خوب نيست؛ ضمن اينكه قانون حق دفاع را براي همه قايل است.

 

حسن‌زاده گفت: طبق ماده 22 آيين‌نامه، اشخاص حق ندارند هر طور خواستند درباره ديگران در رسانه‌ها صحبت كنند. در اين گونه موارد اگر تخلفي را احساس كنيم كه قطعا بايد پيگيري شود، بدون آنكه شكايتي به دست كميته انضباطي برسد، خودمان وارد عمل مي‌شويم اما در بسياري از موارد ديگر تا شكايتي نباشد، رسيدگي هم نخواهد بود.

 

رييس كميته انضباطي با بيان اينكه صحبت‌‌هاي مطرح شده از سوي نماينده باشگاه تراكتورسازي قابليت پيگيري خودجوش را از سوي اين كميته ندارد، ادامه داد: اين مورد جزو مواردي است كه اگر شكايتي به دست ما برسد، آن را مورد رسيدگي قرار مي‌دهيم. من واقعا متوجه نشدم " دقيقا چه كساني از قول چه كساني عليه چه كساني صحبت كردند و اتهام مي‌زنند؟! " ضمن اينكه افراد كوچك در فوتبال هم بايد اخلاق را از مديران ياد بگيرند چون حرف زدن عليه هم در رسانه‌ها رسم غلطي است كه افزايش آن به ضرر فرهنگ و فوتبال ماست و اين شرايط بويژه امسال كه سال حساسي براي فوتبال ماست، اصلا درست نيست.

 

وي همچنين به عملكرد مديريت جديد باشگاه راه‌آهن اشاره كرد و گفت: رفتار باشگاه راه‌آهن در تسويه بدهي‌ها قابل تقدير است. در شرايطي كه باشگاه‌هاي متعددي، پرونده‌‌هاي انضباطي درباره مسايل مالي داشته و اين عمدتا بخاطر ناهماهنگي در سيستم باشگاه‌ها ميان مديريت‌هاي قبلي و فعلي است اما باشگاه‌ راه‌آهن عملكرد متفاوتي داشت. اين باشگاه‌ علاوه بر تسويه بيش از 90 درصد از بدهي‌هايشان كه فراتر از 2 ميليارد تومان بود، در برخي روزنامه‌ها هم آگهي داده‌اند كه هر كسي از اين باشگاه طلبي دارد، با ارايه مدرك به ما مراجعه كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)