محروميت داور جنجالی قطعي است اما مدت زمانش هنوز تعين نشده و بين شش ماه تا دو سال اين حكم مي تواند متغير باشد.

به گزارش  جام نیوز، پرونده جنجالي محسن قهرماني بدل به داستان ملال‌آور و پليسي شده كه فرجام آن مشخص نيست. قريب به سه ماه از وقوع و اعاده دادرسي اين پرونده در فدراسيون فوتبال مي‌گذرد اما هنوز هيچ حكمي در اين زمينه صادر نشده و متوليان فدراسيون در پاسخ به افكار عمومي براي اعلام حكم نهايي پرونده وعده به هفته آينده مي‌دهند؛ هفته‌اي كه با گذشته نزديك به سه ماه ظاهرا قرار نيست از راه برسد!

 

در حالي‌كه طبق ادعاهاي نواب رييس فدراسيون فوتبال قرار بود در تعطيلات هفته گذشته حكم اين پرونده جنجالي صادر شود اما هنوز اين اتفاق رخ نداده. آنچه برخي‌ها آن را تعبير به زمان خريدن براي ماستمالي پرونده مي‌كنند اما منابع موثق از حكمي مي‌گويند كه صادر شده اما آنقدر پر سر و صدا است كه اعلامش دل و جراتي مي‌خواهد كه ظاهرا فعلا در راهروهاي فدراسيون يافت نمي‌شود!

 

طبق اخبار واصله از منابع موثق، حكم پرونده محسن قهرماني صادر شد. در اين حكم كه پيش از اين عنوان شده بود هفته قبل اعلام مي‌شود به جزييات پرونده توجه ويژه‌اي شده است.

 

طبق اطلاع منابع موثق محروميت قهرماني قطعي است اما مدت زمانش هنوز تعيين نشده. بين 6 ماه تا 2 سال اين حكم مي‌تواند متغير باشد و بايد ديد كميته انضباطي كف حكم را براي اين داور جنجالي در نظر مي‌گيرد يا سقف آن را. اما علت اصلي محروميت قهرماني به «رفتار غيرحرفه‌اي» او مربوط مي‌شود.

 

مهم‌ترين سند مالي پرونده هم به آن دو ميليون تومان كه از سوي مولايي براي اين داور كارت به كارت شده است مربوط مي‌شود اما گويا اين جابجايي ربط چنداني به قضيه داوري نداشته و اين حكم بدون در نظر گرفتن آن صادر شده است.

 

از سوي ديگر احكامي هم براي مولايي بدنساز پرسپوليس و علي حاتم از نزديكان دايي صادر شده كه آنان هم نسبت به تخلفشان با محروميت مواجه خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)