کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: اعصاب همه هواداران به خاطر جذب مهاجم خارجی بهم ریخته است. نمی دانم چه اتفاقاتی زخ داده که باشگاه نتوانسته یک مهاجم خارجی جذب کند.

چند وقت اخیر بحث حضور سپهر حیدری کاپیتان سابق پرسپولیس در این باشگاه مطرح شد. همچنین حیدری طی هفته های گذشته مذاکراتی با باشگاه ذوب آهن برای حضور در پست سرپرستی این باشگاه انجام داد ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد. سپهر که چند سالی در پرسپولیس حضور داشت و گل قهرمانی این تیم را در لیگ هفتم به دراماتیک ترین شکل ممکن به ثمر رساند،ضمن اینکه یکی از افراد تحصیل کرده فوتبال ما محسوب می شود، محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس دارد. با این حال تا این لحظه صحبتی برای حضور او در بخش مدیریتی باشگاه پرسپولیس انجام نشده است. سپهر در خصوص اتفاقات اخیر و البته شرایط این روزهای پرسپولیس گفت و گویی انجام دا که در ادامه می خوانید:

شرایط این روزهای پرسپولیس را در آستانه بازی این تیم مقابل ذوب آهن چطور می بینی؟

خب پرسپولیس نقل و انتقالات را خوب شروع کرد ولی به طرز عجیبی خرید بازیکنان مدنظر کادرفنی متوقف شد. بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمدند ولی من حس می کنم تیم بالانس نیست و حتما نیاز به مهاجم دارد. شروع لیگ برای تیمی که مدعی قهرمانی است، بسیار اهمییت دارد. امیدوارم خواسته های به حق یحیی گل محمدی اجابت شود و پرسپولیس در پست هایی که نیاز به بازیکن دارد، تقویت شود.

مدت هاست که هواداران پرسپولیس منتظر حضور مهاجم خارجی در تیمشان هستند ولی این اتفاق تا الان رخ نداده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

بله واقعا اعصاب همه هواداران به خاطر جذب مهاجم خارجی بهم ریخته است. نمی دانم چه اتفاقاتی زخ داده که باشگاه نتوانسته یک مهاجم خارجی جذب کند. مگر جذب یک بازیکن خارجی تا این حد زمان می برد و یا اینکه اصلا مگر کار سختی است؟ نمی دانم چرا این اتفاقات افتاده ولی اصلا زیبنده پرسپولیس نیست. دیگر حداقل کار مدیریت جذب یک بازیکن است و فکر نمی کنم خیلی کار سختی باشد. در هر صورت باید خواسته های یحیی گل محمدی انجام شود و هرچه زودتر مهاجمی که وعده دادند را جذب کنند.

طی چند وقت گذشته شایعه حضور تو در باشگاه پرسپولیس مطرح شد. آیا صحبتی در این زمینه با تو انجام شد؟  

خودم هم در فضای مجازی این چیزها را دیدم ولی صحبتی با من اصلا انجام نشد. همه می دانند که من عاشق پرسپولیسم و به پرسپولیسی بودن خودم افتخار می کنم. کمک کردن به پرسپولیس در هر پستی باعث افتخار است. حتی خیلی از هواداران در فضای مجازی به من لطف داشتند و خواستند تا به باشگاه کمک کنم. با این حال کسی با من صحبت نکرد. من معتقدم هرکسی که در پرسپولیس کار می کند، باید روی اسم این تیم تعصب داشته باشد. خودم را نمی گویم ولی پیشکسوتان متعصب و تحصیلکرده ای در پرسپولیس داریم که هر کدام از آن ها می توانند به پرسپولیس بزرگ کمک کنند.

ماجرای حضورت در باشگاه ذوب آهن به کجا رسید؟

اول باید از دوست عزیزم مهدی تارتار که یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است، تشکر کنم. همچنین از مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و مجموعه این تیم که به من لطف داشتند. سال ها در ذوب آهن بازی کردم و این تیم را دوست دارم. حتی به اصفهان رفتم و مذاکرات حضوری را با مدیران این باشگاه انجام دادم ولی در نهایت توافق حاصل نشد و خیلی محترمانه برای هم آرزوی موفقیت کردیم. اگر در آینده قسمت شد و شرایط مهیا بود، در خدمت باشگاه خوب ذوب آهن و هوادارانش خواهم بود.

اگر سرپرستی ذوب آهن را قبول می کردی، باید در هفته اول روبروی پرسپولیس قرار می گرفتی.

شاید باورتان نشود ولی این قضیه خیلی ذهنم را درگیر خودش کرده بود. واقعا قرار گرفتن مقابل پرسپولیس، برای من یکی از سخت ترین کارهای دنیا است. خیلی مشکل است جلوی تیمی که عاشقش هستی قرار بگیری. به هرحال قسمت نشد در خدمت ذوب آهن باشم ولی برای این تیم و مجموعه خوبشان آرزوی موفقیت می کنم. پرسپولیس هم که دیگر همه می دانند چقدر دوستش دارم و آرزو می کنم در فصل پیش رو عنوان قهرمانی را بدست بیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)