پرسپولیس نیوز : نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اذعان کرد: امکان واگذاری این دو باشگاه نبوده است.

دکتر امیررضا خادم که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، درباره عدم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: قرار بود این باشگاه‌ها واگذار شوند و این جایگاه را به اعتبار شخصی خودم نمی‌فروشم. یک سال تمام تلاشم را در این زمینه به کار گرفتم اما فایده‌ای نداشت.

وی تصریح کرد: همه کارهای واگذاری انجام شد ولی در نهایت بر اساس چارچوب‌های سازمان خصوصی‌سازی امکان فروش نبود و این موضوع از دستور کار دولت کاملا خارج شد.

خادم در پاسخ به پرسشی که اگر امکان فروش یا واگذاری نبود چرا مزایده برگزار شد؟ بیان کرد: سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد باید در این باره صحبت کنند و ما برگزارکننده مزایده نبودیم و فقط شرایط را برای این کار فراهم ‌کردیم. الان هم شرایط برای واگذاری فراهم است و هر زمان دولت و سازمان خصوصی‌سازی بخواهند می‌توانند این کار را انجام دهند.

وی با بیان اینکه موافق واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی هستم، افزود: اگر شرایط واگذاری این تیم‌ها فراهم باشد با پتانسیلی که دارند می‌توانند الگویی برای بقیه باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)