پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس معتقد است تیمش با این وضعیت در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی نمی‌گیرد.

محمدرضا خانزاده  درباره دعوتش به تیم ملی گفت: خوشحالم که کی‌روش به من اعتماد و به تیم ملی دعوتم کرد. معتقدم ما می‌توانیم با برگزاری اردوهای خوب و مثمرثمر تیم قدرتمندی را برای جام ملت‌های آسیا آماده کنیم. اردوی آفریقای جنوبی برایمان مثمر ثمر خواهد بود و ان‌شاءالله من هم بتوانم نظر کی‌روش را به خودم جلب کنم.

وی افزود: تمام تلاشم را می‌کنم تا در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا باشم. تا به امروز با تمام وجود برای تیم ملی بازی کرده‌ام و از این به بعد هم همیشه همین گونه خواهد بود.

وی درباره نتایج تیم پرسپولیس هم گفت: ما داربی را بردیم اما بعد از داربی حواشی برای تیم ما رقم خورد که باعث شد نتایج خوبی نگیریم. شاید نباید داربی را می‌بردیم.

وی اضافه کرد: در هفته‌های اخیر همه دست به دست هم دادند تا پرسپولیس نتیجه نگیرد. تیم ما خوب بازی می‌کند اما همه چیز بر علیه ما است. در بازی دیروز 9 بازیکن ما به دلیل مصدومیت در تیم نبودند و همین موضوع باعث می‌شود تیم روند رو به رشدش را ادامه ندهد. در بازی مقابل فولاد هم روی اشتباهات فردی گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. البته معتقدم اشتباهات فردی برای هر بازیکنی وجود دارد. امیدوارم میزان این اشتباهات روز به روز کم شود.

وی درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: ما در لیگ برتر شرایط خوبی را نداریم چه برسد بخواهیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. با این اوضاع در آسیا نمی‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. نیاز داریم تیم‌مان را تقویت کنیم. امیدوارم مسئولان کمک کنند و آقای سیاسی زودتر به باشگاه برگردند تا با جذب بازیکنان مد نظر مربی تیم قدرتمندی را برای لیگ قهرمانان آسیا بسازیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)