پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس رفته رفته به شرایط آرمانی می‌رسد و می‌تواند خیلی زود صدر جدول را به دست آورد و اصلی ترین مدعی قهرمانی باشد.

حسن خان‌محمدی با اشاره به پیروزی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس برابر استقلال در دربی اظهار داشت: بازی های پرسپولیس و استقلال در هر رده ای جذابیت های خاص خودش را دارد. ما هم عزم مان را را جزم کرده بودیم که بتوانیم نتیجه خوبی را در این دیدار که برای هواداران از اهمیت زیادی برخوردار است را کسب کنیم. استقلال به عنوان تیم سوم جدول مقابل ما قرار گرفت اما متاسفانه وضعیت تیم ما چندان خوب نبود و نتایج بازی های 4 هفته اول ابتدای فصل باعث شده بود با حضور در انتهای جدول برای این دیدار آماده شویم. به نظر می‌رسید خیال استقلالی ها برای نتیجه گیری در این دیدار راحت بود ولی با انگیزه ویژه ای که برای این بازی داشتیم تمام تلاش مان را به کار گرفتیم از نام و اعتبار پرسپولیس دفاع کنیم و در این دیدار نتیجه مطلوبی را کسب کنیم که در نهایت موفق شدیم برد شیرین و ارزشمندی را کسب کرده و با روحیه بیشتری برای بازی های بعدی تلاش کنیم.

سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس در مورد ناکامی های هفته های اول تیمش در لیگ استان تهران تاکید کرد: امسال تیم ما با تغییرات زیادی نسبت به سال قبل پای به رقابت ها گذاشت. ما از سراسر ایران بازیکن جذب کرده ایم و همین مسئله باعث شده بود تیم از نظر هماهنگی نیازمند زمان باشد. پس از پیروزی در دربی امیدوارم در ادامه نتایج بهتری گرفته و شرایط را در جدول بهبود ببخشیم. فرصت ۲۵ هفته‌ای داریم که بتوانیم وضعیت خوبی را برای تیم رقم بزنیم.

هافبک سابق پرسپولیس در ادامه اشاره‌ای به وضعیت تیم بزرگسالان باشگاه داشت و در مورد سه بازی تیم در لیگ برتر گفت: پرسپولیس در بازی برابر آلومینیوم توانست با ارائه نمایش خوبی برد مهمی را به دست آورد. پرسپولیس رفته رفته به شرایط آرمانی می رسد و می تواند خیلی زود صدر جدول را به دست آورد و اصلی ترین مدعی قهرمانی باشد.

خان‌محمدی درباره اینکه پرسپولیس برابر حریفانی که معمولاً با دفاع چند لایه مقابل این تیم قرار می گیرند می تواند راهکار مناسبی داشته باشد، صحبت جالبی را با برنا در میان گذاشت و در این رابطه گفت: کادر فنی به طور حتم روی این موضوع اشراف کامل دارد و می تواند با استفاده از نیروهای خوبی که در اختیار دارد این مشکل را خیلی زود برطرف کند. برای شکستن سد دفاعی چندلایه حریفان خط میانی و هافبک ها باید تلاش دو چندانی داشته باشند. همین مسئله می‌تواند پلن جدیدی برای پرسپولیس باشد تا مقابل تاکتیک بازی بسته حریفانش از ضد تاکتیک مناسبی استفاده کند.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد عملکرد نفرات جدیدی که به تازگی به این تیم اضافه شده اند اظهار داشت: خریدهای جدید پرسپولیس همگی نشان داده اند که از قابلیت های فنی خوبی برخوردار هستند و می‌توانند خیلی زود در این تیم جا بیفتند. عملکرد دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی را در این سه بازی پسندیدم ضمن اینکه حضور مهاجمی مثل لوکادیا با فیزیک و شرایط خوبی که دارد می تواند رفته رفته مشکل خط حمله این تیم را حل کند. لوکادیا در بازی اول نشان داد در فضاسازی تبحر دارد و می تواند فضا را برای بازیکنان کناری اش باز کند و حتی برای مهاجم سایه تیم موقعیت سازی کند. به نظر من این مهاجم در بازی های بعدی می تواند نمایش خوبی را برای پرسپولیس از خود نشان دهد.

پیشکسوت قرمزها در مورد دیدار این تیم برابر نفت آبادان خاطرنشان کرد: نفت تیم خوب و ریشه‌داری است و همیشه شرایط خوبی را برابر پرسپولیس داشته اما بنده فکر می‌کنم این تیم برخلاف سه حریف قبلی پرسپولیس برای دفاع کردن به ورزشگاه آزادی نمی آید و این مسئله می‌تواند کار را راحت کند و پیش بینی می کنم پرسپولیس بتواند پیروزی ارزشمندی رقم بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)