پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها باید بدانند که فیفادی وجود دارد و کادر فنی باید این مسائل را پیش‌بینی می‌کرد تا به مشکل نخوریم.

حسن خان محمدی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص تساوی شب گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت:‌ با اینکه دو تیم بزرگ با هم بازی می‌کردند اما این بازی به نظرم اصلا جذاب نبود. هر چند که به لحاظ شرایط جدول قابل پیش‌بینی بود که هر دو تیم با احتیاط بازی کنند و به دنبال این باشند که از موقعیت‌ها استفاده کنند. هر چند که به نتیجه نرسیدند و بازی مساوی تمام شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس این توانایی را دارد که در هر بازی هجومی بازی کند؛ اما باید تفکرات مربیان هم هجومی‌‌تر باشد. حتی گل‌گهر که فوتبال هجومی ارائه می‌دهد مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نخواهد داشت اما بازیکنان با احتیاط بازی می‌کنند. شاید از ابتدای لیگ این فشار روی بازیکنان بود که نبازند اما به تراکتور باختیم و اتفاقی هم رخ نداد. به همین دلیل است که معتقدم پرسپولیس می‌تواند با ارائه یک فوتبال هجومی همه تیم‌ها را شکست دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که عده‌ای معتقد هستند فیفا‌دی باعث شده تا پرسپولیس از دوران اوج خودش فاصله بگیرد، گفت:‌ به هر حال پرسپولیس در اوج بود و شرایط خوبی داشت که چند ملی‌پوش به اردو رفتند و همین مسأله باعث شد تا آنها از اوج خود فاصله بگیرند. پرسپولیسی‌ها باید بدانند که فیفادی وجود دارد و کادر فنی باید این مسائل را پیش‌بینی می‌کرد تا به مشکل نخوریم.

خان محمدی درباره اینکه روند پرسپولیس تا اینجای لیگ چطور دیدید، گفت: پرسپولیس چون یک تیم هجومی است می‌تواند امتیازات زیادی بگیرد اما احتیاط در چند بازی باعث شد که پرسپولیس همیشگی نباشد. اما فکر می‌کنم در کل روند امتیازگیری خوب بوده و در فاز دفاع و هافبک خیلی خوب بودیم اما در خط حمله شرایط‌ آن طور که باید نبود. اگر تفکر کادر فنی عوض شود و پرسپولیس هجومی‌تر بازی کند شرایط بهتر هم خواهد شد. به نظر من بهترین بازیکن پرسپولیس تا اینجا لوکادیا بوده اما در دو بازی اخیر چون کمتر هجومی بازی کردیم توپ زیادی به این بازیکن نرسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)