حسن خان‌محمدی مدافع سال‌های گذشته پرسپولیس می‌گوید: این پرسپولیس یک مهاجم گلزن و ششدانگ می‌خواهد و امیدوارم پیش از شروع لیگ این خواسته آقا یحیی اجابت شود.

تمرین روز پنج شنبه گذشته سرخپوشان تهرانی یک مهمان ویژه ازبازیکنان سال‌های نه چندان دور خود داشت. حسن خان محمدی مدافع راست سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در این خصوص گفت: مدت‌ها بود می‌خواستم سر تمرین پرسپولیس بروم و بالاخره این فرصت فراهم شد تا به آقا یحیی، آقا افشین و دوستانم در پرسپولیس سر بزنم و یاد و خاطرات گذشته زنده شد.

وی ادامه داد: با دیدن رفقا و همبازیان قدیمی‌ام خیلی خوشحال شدم. تیم خیلی قبراق و سرحال تمرین می‌کند و همین مرا به آینده امیدوار می‌کند. من احساس می‌کنم این پرسپولیس شانس اول قهرمانی است.

مدافع راست سابق پرسپولیس افزود: البته این پرسپولیس یک مهاجم گلزن و ششدانگ می‌خواهد و امیدوارم پیش از شروع لیگ این خواسته آقا یحیی اجابت شود. بر کسی هم پوشیده نیست تیمی‌که می‌خواهد قهرمان شود گل می‌خواهد. گل را هم باید گلزن بزند و این یک نیاز مبرم برای پرسپولیس است.

خان محمدی در خصوص اهدای پیراهن شماره ۲۳ پرسپولیس به خودش نیز تصریح کرد: به هر حال وقتی افرادی از جنس پرسپولیس مثل آقایان یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری و .. در این تیم باشند قطعا باید انتظار اقدامات خوب و ارزشمند را داشت. همین که این دوستان به یاد ما بودند برایم ارزشمند است و از همگی ممنون هستم.

وی با اشاره به بازی سخت هفته اول لیگ برابر ذوب آهن اصفهان، خاطر نشان کرد: تیم‌های مهدی تارتار خیلی سخت گل می‌خورند اما امیدوارم پرسپولیس زود و در همان نیمه اول بتواند دروازه ذوب آهن را باز کند. اگر کار به نیمه دوم بکشد، گلزنی به این تیم بسیار دشوار خواهد شد.

خان محمدی در پایان در خصوص پیش بینی دیدار ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس نیز گفت: به نظر من این بازی با اختلاف یک گل به سود پرسپولیس تمام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)