مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی دوست داشتم می توانستم در لیگ اماراتبا آن نام مجعول بازی نکنم.

محمدرضا خلعتبری در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره اجبار خود مبنی بر حضور در سپاهان صحبت کرد و اینکه فدراسیون فوتبال و باشگاه سپاهان هم نتوانستند در این باره کاری انجام دهند.

* مثل اینکه حضورت در عجمان قطعی شده است؟

– بله همینطور است. از 2 هفته دیگر هم به امارات می روم تا در تمرینات عجمان شرکت کنم.

* قبلا گفته بودی می توانی قراردادت را فسخ کنی؟

– فکر می کردم باشگاع عجمان با من کنار بیاید و بتوانم فسخ کنم اما آنها پافشاری کردند و من هم مجبور بودم پای تعهدی که دادم بمانم. دلیل اصلی مخالفت آنها با این قرارداد هم این بود که من قبل از تغییر نام لیگ امارات قراردادم را امضا کردم و بهانه ای برای فسخ نداشتم.

* یعنی با پرداخت جریمه مالی هم نمی توانستی قراردادت را فسخ کنی؟

– برای من اصلا بحث جریمه مالی مهم نبود. باور کنید اگر پول میلیاردی هم می خواستند حاضر بودم آن را پرداخت کنم اما مساله این بود که اگر من بدون موافقت باشگاه عجمان در تمرینات این تیم شرکت نمی کردم از من به فیفا شکایت می کردند و محروم می شدم. آن وقت کسانی که این همه از من انتقاد می کنند که چرا می خواهی بروی در لیگ امارات بازی کنی دلشان خنک می شود من در سالی که قرار است جام جهانی برگزار شود محروم شوم و نتوانم فوتبال بازی کنم؟

* فدراسیون و باشگاه سپاهان تلاش کردند مشکل تو را حل کنند؟

– فدراسیون و باشگاه سپاهان خیلی تلاش کردند رضایت عجمان را جلب کنند اما نتوانستند. اماراتی ها به دریافت هیچ غرامتی راضی نبودند و فقط می خواستند من برایشان بازی کنم. حالا هم مجبورم بروم در لیگ این کشور اما مطمئن باشید خلیج فارس همیشه برای من خلیج فارس است.

* پس فدراسیون هم مشکلی با حضور تو در این لیگ ندارد؟

– من با کفاشیان صحبت کردم. او گفت راضی نیست که من یک سال محروم شوم و تیم ملی را هم از دست بدهم. باور کنید از خدایم بود به لیگ ایران برگردم و برای سپاهان بازی کنم اما نشد. نمی توانم به قیمت محرومیتم در عجمان بازی نکنم. اگر فدراسیون فوتبال ایران هم ITC من را صادر نکند چون بازیکن آزاد هستم خود فیفا بعد از یک ماه این کار را انجام می دهد.

* پس تو نماینده خلیج فارس در لیگ امارات می شوی؟

– بله همین طور است. فقط یک خواهش از رسانه های ایرانی دارم. این همه به این موضوع نپردازند و شلوغش نکنند. قطعا هیچ ایرانی راضی نمی شود من در سال جام جهانی یک فصل خانه نشین بمانم و تیم ملی را هم از دست بدهم. من مجبورم در لیگ امارات بازی کنم چون تلاش های فدراسیون و باشگاه سپاهان برای جلب رضایت عجمان بی فایده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)