پیشکسوتان پرسپولیس تصمیم گرفتند در اولین تمرین این تیم در فصل جدید حضور پیدا کنند.

محمود خوردبین مشاور رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز به همراه علی پروین، محمد مایلی کهن و سایر پیشکسوتان این تیم در تمرین حاضر شد. خوردبین در این رابطه گفت: علی پروین شناسنامه پرسپولیس است و با دیدن یکدیگر یاد روزهای خوش گذشته زنده شد. همین طور محمد مایلی کهن که از بچه های نیک روزگار است و صداقتش زبانزد است.

وی ادامه داد: بقیه بچه ها مثل محمد پنجعلی، ضیا عربشاهی، مرتضی کرمانی مقدم، فرضاد پیوس و … هم آمدند و کنار هم به مرور خاطرات قدیمی پرداختیم. همه ما پیشکسوتان مثل کوه پشت یحیی گل محمدی و تیم پرسپولیس هستیم.

سرپرست سال های دور و نزدیک پرسپولیس در خصوص خریدهای جدید این تیم اظهار داشت: علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی که از قبل با خودمان بودند و حالا به تیم خودشان برگشته اند. بقیه بازیکنان جدید پرسپولیس هم با قلب خود پرسپولیس را انتخاب کرده اند و به همراه بچه های قدیمی می خواهند فصل خاطره انگیزی برای هواداران بسازند.

وی در خصوص اولین تمرین پرسپولیس گفت: خدا را شکر تیم به موقع استارت زد و بچه ها با انرژی و انگیزه زیادی تمرین کردند. یحیی گل محمدی هم انگیزه زیادی برای فصل جدید دارد و می خواهد تیمی مدعی در همه جام های ممکن بسازد. باشگاه هم تلاش خود را می کند که بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند. انصافا رضا درویش به عنوان مدیرعامل خیلی در فصل نقل و انتقالات زحمت کشید تا بهترین نفرات مد نظر سرمربی تیم جذب شوند و هواداران پرسپولیس هم از نقل و انتقالات باشگاه راضی بوده اند.

خوردبین با اشاره به خداحافظی سید جلال حسینی از دنیای بازی و حضورش در ترکیب کادرفنی پرسپولیس نیز گفت: سیدجلال حسینی یکی از بهترین مدافعان تاریخ پرسپولیس و تیم ملی بوده است. او نقش زیادی در قهرمانی های سال های اخیر پرسپولیس داشته و یک فوتبالیست با غیرت و حرفه ای بوده است. تأکید باشگاه و یحیی گل محمدی این بود که پس از خداحافظی هم شأن او حفظ شود. حالا سید جلال لباس دیگری به تن کرده و در سنگر مربیگری مشغول کمک به پرسپولیس است. او تجربه زیادی از بازی در پرسپولیس و تیم ملی دارد و حالا می تواند همان تجارب را در اختیار جوانان بگذارد ضمن آن که خودش هم باید از کنار یحیی گل محمدی کسب تجربه کند. برای این فوتبالیست پرافتخار و بی حاشیه آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)