پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با حضور رضا درویش شرایط پرسپولیس بهتر از قبل شد. به نظرم پرسپولیس، در نقل و انتقالات احساسی عمل نکرد.

انتخابات هیأت مدیره و بازرسان کانون مربیان فوتبال ایران امروز در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی ایران برگزار شد و اعضای جدید برای مدت سه سال انتخاب شدند. بر این اساس بیژن ذوالفقارنسب ۶۵ رأی، حسین شمس ۶۰ رأی، امیر قلعه‌نویی ۵۹ رأی، بهمن فروتن ۵۶ رأی، حمید درخشان ۵۱ رأی، سعید ناصری ۴۸ رأی، بهزاد داداش‌زاده ۴۵ رأی، نیما نکیسا ۳۹ رأی، محمد مؤمنی ۳۹ رأی، مجید جلالی ۳۴ رأی، سیامک رحیم‌پور ۳۱ رأی، محمد نصرتی ۲۹ رأی، مریم ایراندوست ۲۸ رأی، علیرضا ابراهیمی‌۲۱ رأی و محمد رجائیان با ۱۹ رأی به عنوان اعضای هیأت مدیره کانون مربیان فوتبال ایران انتخاب شدند.

بهزاد داداش زاده در این رابطه می‌گوید: کانون مربیان ایران بیش از ۲۰ سال سابقه تأسیس دارد. این کانون با هدف ارتقا دانش فنی مربیان در زمینه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی، زمینه سازی برای بسط و مشارکت فعال مربیان در عرصه‌های علمی‌و ورزشی، تقویت روحیه تعاون، نیکوکاری، نوع دوستی و کمک به دیگران و … تأسیس شده است. در این سال‌ها آقای مجید جلالی و دوستان دیگر تلاش زیادی کردند تا کانون مربیان را به جامعه فوتبال بهتر معرفی کنند. حالا دوستان لطف کرده و به بنده هم رأی دادند تا ۳ سال در خدمت کانون باشم و امیدوارم بتوانم کمکی به جامعه مربیان ایران و فوتبال کشور داشته باشم.

از هافبک سابق پرسپولیس در خصوص صدرنشینی این تیم می‌پرسیم که جواب می‌دهد: زمانی که یک تیم موفق می‌شود به یک شخص و فرد باز نمی‌گردد. اول از همه مدیریت و ارکان باشگاه هستند. بعد کادر فنی. پس از آن بازیکنان و در ادامه پیسکسوتان. اول و آخر همه این‌ها، هواداران قرار می‌گیرند. به اعتقاد من همه ما پیشکسوتان باید با تیم و اعضای آن همدل باشیم. باید به تیم پرسپولیس فکر کرده و برای قهرمانی این تیم همدل شویم چون به آن نیاز داریم. شاید امروزپرسپولیس صدرنشین شده باشد اما هنوز هیچ چیزی تمام شده نیست. باید پرسپولیس نیم فصل دوم را با قدرت بیشتری پیش برود و مثل ۱۱ هفته اول به فکر جمع آوری حداکثر امتیازات باشد.

او از عملکرد رضا درویش هم تعریف کرده و خاطرنشان می‌کند: به اعتقاد من با حضور رضا درویش شرایط پرسپولیس بهتر از قبل شد. به نظرم پرسپولیس، در نقل و انتقالات احساسی عمل نکرد. برای تکمیل کار خودش هم نیاز بود در خط حمله جذب بازیکن داشته باشد که این اتفاق هم روی داد. لوکادیا به نظرم یکی از بهترین خریدهای خارجی به ویژه در خط حمله، در طول این سال‌ها به حساب می‌‎آید. نقش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل انکارنشدنی است. اینکه رضا درویش فریفته دلالان نشد و تلاش کرد با چشمان باز و خودش بر اساس لیست یحیی گل محمدی خرید کند و نفراتی جذب تیم شدند که بهترین بودند.

داداش زاده در مورد برخی انتقادات از سبک بازی پرسپولیس نیز می‌گوید: این انتقادات بوده، هست و خواهد بود. شما هر شکلی بازی کنید باز یکسری منتقد را خواهید داشت. اگر خوب و زیبا بازی کنید و گل بخورید می‌گویند این تیم دفاع متزلزل و ضعیفی دارد و برای قهرمانی بسته نشده است. اگر هم گل نخورید و کم گل بزنید باز بحث تماشایی نبودن بازی‌های پرسپولیس را پیش خواهند کشید. به نظر من یحیی گل محمدی خیلی نباید به این مسائل توجه کند و به قول معروف باید گوش‌های خود را بگیرد تا برخی حرف‌ها را نشنود. در طول یک فصل، بالا و پایین زیاد پیش می‌آید. تساوی و باخت پیش می‌آید. ممکن است یک تیم جایگاه خود را در مقطعی از دست بدهد. از طرفی برای هر تیم، هفته‌های آغازین سخت است و نمی‌شود آن را ملاک قرار داد، همان‌طور که می‌بینیم در دو هفته اول چه فشاری بر پرسپولیس وارد شد ولی الان آن تیم در صدر است. این صدرنشینی خود نویدبخش قهرمانی نیم فصل و موفقیت در ادامه لیگ خواهد بود.

داداش زاده اعتقاد دارد تعطیلی لیگ به ضرر تیم‌هایی مثل پرسپولیس است و یادآور می‌شود: به نظر من تعطیلات اجباری لیگ برتر آن هم در پایان هفته یازدهم به تیم‌هایی مثل پرسپولیس که روند خودشان را پیدا کرده‌اند لطمه می‌زند. البته می‌شود با بازی تدارکاتی اثرش را کم کرد ولی کار بسیار سخت است. اینکه شما بتوانید تیم را از لحاظ آمادگی جسمانی و مسائل روحی و روانی به دلیل دوری از مسابقات رسمی سرحال و قبراق نگه دارید کار بس دشواری است.

هافبک سابق تیم ملی کشورمان در خصوص جام جهانی قطر و پیش بینی عملکرد تیم ایران نیز می‌گوید: فوتبال قابل پیش بینی نیست و زیبایی‌های این رشته هم به خاطر غیر قابل پیش بودن آن است. با این حال معتقدم تک ستاره‌های ایران مثل مهدی طارمی، سردارآزمون یا علیرضا جهانبخش می‌توانند در جام جهانی شگفتی ساز شوند کمااینکه در ادوا قبلی نیز ستاره‌هایی مثل مهدی مهدوی کیا، حسن روش، ایرج دانایی فرد، حمید استیلی یا خداداد عزیزی و رضا قوچان نژاد، علیرضا بیرانوند، وحید امیری و … درخشیده بودند. به نظر من در این دوره هم باید روی درخشش تک ستاره‌ها امیدوار باشیم.

داداش زاده که سال‌ها در عرصه فوتبال ساحلی سرمربیگری کرده است در پایان به اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تبریک گفته و عنوان می‌کند: هرچند این اولین باری نبود که تیم فوتبال ساحلی ایران قهرمان جام بین قاره ای می‌شود اما باید چهارمین قهرمانی این تیم در این مسابقات را تبریک گفت. بچه‌ها زحمات زیادی کشیدند و در امارات از اعتبار فوتبال ساحلی ایران که سالها برای آن تلاش و زحمت بسیاری کشیده شده دفاع کردند و جا دارد به همه عزیزان خسته نباشید گفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)