پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر تیمی حریف پرسپولیس شود قطعا با شکستش به مرحله بعد خواهیم رفت و این پتانسیل را داریم.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره برد پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان و راهیابی به جمع ۸ تیم برتر آسیا اظهار داشت: بازی بدی نبود و با اینکه مسابقه تدارکاتی و شناخت کافی از حریف نداشتیم و آنها تیمی خوب و سرگروه بودند توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم و به پیروزی برسیم. بازی در چمن مصنوعی سخت بود و می‌توانست مشکل ساز باشد، آنها بسته بازی می‌کردند و دنبال ضدحمله بودند. مالکیت بیشتری داشتیم و هوشیار عمل کردیم و اشکال ندارد بعضی وقت‌ها خیلی خوب بازی نکنیم، اما ۳ امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم در مرحله بعد هماهنگ‌تر و بهتر عمل کنیم.

وی درباره خرید‌های جدید پرسپولیس و عملکرد آن‌ها گفت: خیلی زود است بخواهیم قضاوت کنیم. بازیکنان جدید بد نبودند و به زمان نیاز دارند. این بازیکنان باید بدانند در تیم بسیار بزرگی هستند و از آن‌ها انتظار کار و تلاش بیشتری است و مسئولیت بزرگ‌تری بر گردن آنهاست.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با حذف استقلال و تراکتور و پرچمداری پرسپولیس در آسیا عنوان کرد: تراکتور وضعیت مشخصی داشت و با تغییرات زیاد در مدیریت، کادرفنی و بازیکنان نمی‌شد توقع زیادی از آن‌ها داشت و فقط به یک معجزه نیاز داشتند. استقلال هم تغییرات زیادی داشت و با تیمی متمول و قدرتمند بازی کرد. بازیکنان پرسپولیس چندسال است کنار هم بازی می‌کنند و انتظار بیشتری از آن‌ها داریم. امسال وقت قهرمانی سرخپوشان در آسیاست و باید به آن برسیم.

درخشان در خصوص رقیب احتمالی پرسپولیس از بین ۳ تیم النصر، الهلال و الوحده تصریح کرد: هر ۳ تیم هزینه زیادی کرده‌اند و مربی و بازیکنان بسیار خوبی دارند. کار سختی داریم و هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت، اما هرکدام حریف پرسپولیس شوند قطعاً با شکستش به مرحله بعد خواهیم رفت و این پتانسیل را داریم. البته بازی در خاک عربستان کار سختی است و آن‌ها می‌توانند روی داوران اعمال نفوذ کنند. باید با ارتباطات موثر و دیپلماسی قوی در AFC نفوذ کنیم و ما هم میزبانی بگیریم، با تعارف و تلفن زدن نمی‌توان میزبانی گرفت.

وی ادامه داد: در کل فرق ندارد حریف ما چه تیمی باشد و برای قهرمانی آسیا باید هر حریفی را شکست دهیم. ترجیح می‌دهم با رقیب بزرگ‌تر و سخت‌تری روبرو شویم، چون در صورت پیروزی، قهرمانی اعتبار بیشتری خواهد داشت و از نظر روحی روانی هم بسیار بالا خواهیم رفت و تیم‌های دیگر ترس بیشتری از نام پرسپولیس خواهند داشت.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره جدایی سمیعی از باشگاه و سرپرستی صدری گفت: سمیعی مدیر خوبی بود و خوب کار کرد. صدری کمک زیادی به باشگاه کرده و می‌تواند مسیر موفق پرسپولیس را ادامه دهد و مهم‌ترین نکته حفظ ثبات باشگاه است.

حمید درخشان در رابطه با شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم خاظرنشان کرد: تیم خیلی خوبی داریم و کمبود خاصی وجود ندارد. بازیکنان، کادرفنی و مدیریت با هم هماهنگ هستند و امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)