حمید درخشان اظهار امیدواری کرد که وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکلات حرفه‌ای‌سازی و خصوصی‌سازی پرسپولیس قدم‌های تاثیرگذاری را بردارد.

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم برابر فجرسپاسی اظهار داشت: بازی برابر پدیده و نتیجه ای که در آن دیدار رقم خورد، نتیجه ای نبود که مورد تایید هواداران و پرسپولیسی ها باشد و پرسپولیس در بازی برابر فجر این فرصت را دارد که دو امتیازی را که در آن دیدار از دست داد را جبران کند.

وی در ادامه افزود: البته تیم فجر تیم خوبی است که با وجود نیروهای جوانی که در اختیار دارد بدون شک برابر پرسپولیس از انگیزه های بالایی برخوردار است و من فکر می کنم بازی ساده ای پیش روی پرسپولیس نباشد. با وجود انگیزه ای که تقریبا همه حریفان پرسپولیس برابر این تیم دارند، بر این باور هستم که تجربه و توان فنی و پتانسیل خوبی که تیم گل محمدی از آن برخوردار است، می تواند به این تیم کمک کند تا در بازی امروز نتیجه دلخواهش را کسب کند.

سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به مصدومیت عیسی آل کثیر و دوری چند ماهه او از میادین تاکید کرد: این مساله اتفاق تلخی برای عیسی بود ولی اطمینان دارم که او می تواند با قدرت بازگشت دوباره ای را به پرسپولیس داشته باشد. در حال حاضر و با توجه به نیمکت فعلی پرسپولیس مهدی عبدی می تواند بهترین جایگزین برای عیسی باشد، ضمن این که شاید این مساله سبب شود کادر فنی به جوانان تیمش اعتماد کرده و فرصت بیشتری به آنها بدهد تا بتوانند توان فنی خود را در بازی های پیش روی به مربیان تیم بیش از پیش نشان دهند.

وی تصریح کرد: یک راه حل دیگر هم تا جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات وجود دارد. کادر فنی پرسپولیس با توجه به حضور چند مهره ای که توانایی بازی در پست های مختلف را دارند، می تواند با جابه جایی نفرات، تصمیم خوبی را برای جایگزینی در پست هایی که فعلا با کمبود بازیکن دارد، اتخاذ کند.

درخشان در مورد انتصاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس گفت: برای او در این مسوولیت مهم آرزوی موفقیت دارم. بدون شک خودشان می دانند که در پرسپولیس کار سختی دارند و مسوولیت مهمی را به عهده گرفته اند. درویش سابقه مدیریت ورزشی را در کارنامه خود دارد و امیدوارم در این پست مهم بتواند به حل مشکلات پرسپولیس کمک کند. اداره پرسپولیس کار سختی است و امیدوارم مدیرعامل جدید و اعضای هیات مدیره بتوانند موفق شوند. ما پیشکسوتان پرسپولیس این آمادگی را داریم که به درویش در سمت جدیدش کمک کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا را اتفاق تاسف آوری خواند و در این خصوص خاطرنشان کرد: این اتفاق یک اتفاق تلخ و تاسف آور بود که بدون شک تبعات زیادی برای فوتبال ما خواهد داشت. اتفاقی که بر اثر قول های بی عمل مدیران طی ۲۰ سال اخیر رخ داد و دودش در چشم پرسپولیس و هوادارانش رفت. نمی دانم کسی واقعا پاسخگوی این فاجعه خواهد شد یا نه اما امیدوارم این مساله، تلنگری برای مدیران و مسوولان ورزش باشند تا بالاخره از یک جایی به فکر حل مشکلات زیرساختی باشند. حدود ۲۰ سال است که فقط وعده خصوصی سازی و حرفه ای سازی تیم های باشگاه هایی در ایران به گوش می رسد اما فقط در این مورد قول و وعده شنیده ایم و کسی هنوز به قولش عمل نکرده است. امیدوارم در دوره جدید وزارت ورزش با همت بالا و تلاش ویژه ای کار را برای حل اساسی این مشکل به طور جدی آغاز کرده و به سرانجام برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)