کارشناس فوتبال گفت: تیم‌هایی که در رده‌های بالای جدول قرار دارند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند، توقف در رقابت‌ها برای این تیم‌ها مضر است.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره کیفیت بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: اگر نگاهی دقیق به آمار و ارقام این فصل لیگ برتر داشته باشیم، خواهیم دید که آنچنان فوتبال باکیفیتی در اکثر بازی‌ها به نمایش درنیامد. خیلی از بازی‌ها مساوی و کم گل بود که نشان داد برنامه تاکتیکی برای گلزنی و برتری وجود نداشته و تمام تیم‌ها بازی‌های دفاعی داشتند تا حداقل امتیاز را در هر بازی به دست بیاوردند.

وی افزود: واقعیت این است که نوع تفکرات تاکتیکی این دوره بسیار ضعیف است. امیدواریم که بعد از رقابت‌های جام جهانی تغییر و تحول اساسی در نگرش و تفکرات این گونه تاکتیک‌ها در تمامی تیم‌ها داده شود تا بازی‎‌های زیباتر و جذاب‌تری را ببینیم.

کارشناس فوتبال در مورد عدم حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: به طور حتم حضور تماشاگران در هر رقابتی باعث گرم شدن بازی‌های ورزشی می‌شود. حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تاثیر مثبت روی هر بازی خواهد گذاشت، اما متاسفانه در چندین مسابقه هم که تماشاگران حضور داشتند رقابت آنچنان خوبی را شاهد نبودیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد: پرسپولیس در ابتدای این فصل روندی صعودی داشت و توانست با داشتن مهره و بازیکنان سطح بالا بهترین نتایج را بگیرد. از قبل هم مشخص بود که پرسپولیس عملکرد خوبی خواهد داشت که هم اکنون در صدر جدول است. اگر همین تلاش و پشتکار در ادامه فصل هم وجود داشته باشد به طور حتم رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

درخشان در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی از تعطیلات لیگ برتر بیشتر بهره خواهد برد، خاطرنشان کرد: تیم‌ها هر چه بیشتر بازی می‌کنند، بازیکنانشان با یکدیگر بیشتر هماهنگ می‌شوند و قطعاً می‌توانند هفته به هفته روند رو رشد خود را ادامه بدهند. بر همین اساس تعطیلات این روند را متوقف می‌کند و وقفه در مسابقات به نفع هیچ تیمی نخواهد بود. از طرفی تیم‌هایی که در رده‌های بالای جدول قرار دارند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند، توقف در رقابت‌ها برای این تیم‌ها مضر است، در نتیجه این تعطیلات به نفع تیم‌هایی است که بازیکنانشان از نظر بدنی در یازده هفته آماده نبودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)