سرمربی جدید سایپا گفت: تیم پرسپولیس در فصل جاری فراز و نشیب زیادی داشت و به همین دلیل در کسب نتایج خوب ناکام بود.

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، با اشاره حضورش در سایپا و قبول هدایت این تیم دسته اولی تاکید کرد: سایپا از جمله تیم های ریشه دار و با اصالت در فوتبال ایران است و من برای کمک به این تیم به جمع سایپایی ها اضافه شده ام و امیدوارم بتوانم در بهتر شدن شرایط نارنجی پوشان کمک کنم.

وی افزود: جا دارد از آقایان فراهانی و صدر تشکر کنم که به بنده اعتماد و از من برای کار در تیم سایپا دعوت کردند و خوشحالم که مربیگری ام را در تیم با اصالت و ریشه دار پیگیری می کنم.

سرمربی جدید سایپا با اشاره به شرایط فعلی این تیم تصریح کرد: مشکلاتی در تیم وجود دارد که در تلاش هستیم با کمک بچه ها آن را برطرف کنیم و بتوانیم شرایط بهتری را در بازی های بعدی مان رقم بزنیم. سایپا برای بهتر شدن به زمان نیاز دارد ولی در حال حاضر اولویت اول ما بازی های باقی مانده در این فصل است که در تلاش هستیم با برطرف کردن برخی مشکلات فنی و ایجاد شرایط روحی و روانی بهتر، فصل را با بهترین نتایج ممکن به پایان برسانیم.

وی افزود: بحث خودباوری و بالابردن اعتماد به نفس مهمترین مسائلی است که باید در تیم بهبود ببخشیم. در بازی اخیرمان برابر شاهین در موقعیت سازی روی دروازه حریف شرایط خوبی داشتیم اما در ضربات آخر بی دقت عمل کردیم. با ایجاد خودباوری و بالا بردن شرایط روحی و روانی تیم می توانیم در بازی های باقی مانده به نتایج خوب و امیدوارانه دست پیدا کنیم.

درخشان در خصوص شرایط پرسپولیس و پاره شدن نوار قهرمانی‌های متوالی این تیم در لیگ برتر به برنا گفت: این تیم پس از موفقیت های متوالی که در سال های اخیر داشت، در این فصل موفق عمل نکرد و از کسب جام محروم شد اما به هر حال این اتفاق در فوتبال طبیعی است. درست است هواداران همیشه این تیم را با قهرمانی ها و موفقیت هایش می شناسند اما در شرایط فعلی باید صبور باشند و همچنان از تیم و باشگاه حمایت کنند. پرسپولیس در فصل جاری فراز و نشیب زیادی داشت و به همین دلیل در کسب نتایج خوب ناکام بود.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: در ابتدای فصل بازیکنان تاثیرگذاری از تیم جدا شدند اما بازیکنان جایگزین به خصوص نفرات خارجی که به تیم ملحق شدند نتوانستند به تیم کمک کنند و در نهایت این تیم در طول فصل با کمبودهای زیادی روبرو شد. اگر نفرات جدید می توانستند در طول فصل عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند، پرسپولیس می توانست امسال هم در لیگ برتر قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)