پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه سپاهان گفت:اگر رویانیان درباره باشگاه سپاهان صحبت کرده، باشگاه درباره این اظهارات صحبت می‌کند.

روز گذشته محمد رویانیان در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس مدعی شد تیمی در لیگ برتر برای جذب سه بازیکن و یک مربی در حال هزینه کردن 8 میلیارد تومان است. مدیرعامل پرسپولیس همچنین با اشاره به فینال جام حذفی گفت که «ما جام را از دست دادیم، باختیم اما بد نیست که بگوئیم این تیم چگونه هزینه می‌کند.»

رسول خوروش سرپرست  تیم سپاهان درباره این موضوع گفت: نمی‌دانم رویانیان چه صحبت‌هایی انجام داده و نمی‌خواهم هم بدانم چه چیزی گفته است.

وی افزود: اگر رویانیان درباره باشگاه سپاهان صحبت کرده و منظورش با سپاهان است، باشگاه درباره این اظهارات صحبت می‌کند.

سرپرست سپاهان درباره شایعه پیشنهاد سپاهان به سید جلال حسینی و مهرداد پولادی اظهار داشت: هیچ صحبتی درباره نقل‌وانتقالات نه انجام می‌دهیم و هیچ اظهار نظری درباره شایعات نخواهیم کرد. هر بازیکنی که جذب کنیم از طریق سایت باشگاه به اطلاع عموم می‌رسانیم.

خوروش درباره پیشنهاد میلیاردی سپاهان به قاسم دهنوی هافبک تراکتورسازی تبریز بار دیگر این مسئله را به باشگاه ربط داد و عنوان کرد: این مسائلی که مطرح شده مربوط به باشگاه سپاهان است. از ما خواسته شده درباره این مسائل صحبت نکنیم چون خط مشی باشگاه است و باشگاه جواب اظهارات رویانیان را خواهد داد.

وی درباره بازگشت زلاتکو کرانچار به ایران گفت: کرانچار 17 خرداد همزمان با آغاز تمرینات سپاهان به ایران می‌آید. به احتمال زیاد از 29 خرداد  تا 10 تیرماه اردویی را در کشور ترکیه برپا خواهیم کرد.

سرپرست سپاهان در خصوص مذاکرات باشگاه سپاهان با بازیکنان مدنظر خود و همچنین بازیکنانی که در لیست فروش سپاهان قرار دارند، تصریح کرد: مذاکراتی با چند بازیکن انجام داده‌ایم که اگر قراردادشان با ما ثبت شد از طریق سایت باشگاه اعلام خواهیم کرد. همچنین قصد نداریم تا زمانی که بازیکنان آزاد تکلیف‌شان مشخص نشده نام آنها را اعلام کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)