پرسپولیس نیوز: معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت سپاهانی ها از باشگاه پرسپولیس گفت: اصل مطلب رویانیان روی باشگاه های صنعتی بوده و به طور دقیق نام تیم سپاهان اصفهان را نبرده است.

محمود سالارکیا افزود: باشگاه سپاهان احتمالا کاری کرده که نسبت به صحبتهای رویانیان واکنش نشان داده است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: رویانیان در مورد رقم قرارداد بالای برخی از بازیکنان نگران است، بر این اساس صحبتهایی در این مورد انجام داد.

وي بیان کرد: باشگاه هایی که مطرح نیستند و در فصل نقل و انتقالات رقم بالاتری به بازیکنان پیشنهاد می دهند که این اقدامشان پسندیده نیست. این نرخ گذاریها باعث می شود که باشگاه های بزرگی همچون پرسپولیس با مشکل روبرو شوند.

سالارکيا بیان کرد: برخی از باشگاه ها با پیشنهادهای بالایی کا به بازیکنان می دهند باعث رواج بازیکن سالاری می شوند. این اتفاق خوشایندی نیست که در فوتبال ما باب شده است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد بالای بازیکنان باعث می شود که ارزشهای فوتبال نادیده گرفته شده و مسائل مالی بر فوتبال حکمفرما شود.

سالارکیا تصریح کرد: رقم قراردادها برای ما جای تأمل و بحث دارد. در بیانیه باشگاه سپاهان مسائلی ذکر شده که از لحاظ حقوقی قابل پیگیری است. باشگاه باید با یکدیگر تعامل داشته باشند تا فوتبال مسیر درستش را طی کند. به طور حتم رویانیان باشگاه سپاهان را مورد خطاب قرار نداده بلکه تلویحا صحبتهایی مطرح کرده است.

وی بیان کرد: تیمها در فصل نقل و انتقالات به بازیکنان مدنظرشان پیشنهاد می دهند و این موضوع در فوتبال طبیعی است. بحث رویانیان فقط این که رقابت ناصحیحی در فصل نقل و انتقالات در حال شکل گیری است که باید جلوی آن را گرفت.

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس بیان کرد: به طور حتم ما دفاعیه خودمان را به کمیته انضباطی ارائه می دهیم تا رأی مناسبی نسبت به شکایت سپاهانی ها اتخاذ کنند.

سالارکيا در پایان افزود: وقتی بازیکن جذب می کنیم برخی از تیم ها سر و صدا و جنجال درست می کنند اما دیگر تیم ها با خیالی راحت بازیکنان چند میلیاردی به خدمت می گیرند و کسی هم اعتراض نمی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)