پرسپولیس نیوز : رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره بخشش محرومیت یحیی گل‌محمدی توضیح داد.

اسماعیل حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که بخشش گل‌محمدی چند ساعت پس از جلسه رویانیان و کفاشیان شائبه‌هایی را به وجود آورده است، گفت: درباره این شائبه باید بگویم چیزی که در روز قیامت زبان ما را دراز خواهد کرد و این شایعه‌پردازان را روسیاه می‌کند، قسمی است که می‌خورم و می‌گویم به خدا من از جلسه‌ای که بین مقامات فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس برگزار شده اطلاعی نداشتم. اما درباره این تصمیم باید بگویم روز چهارشنبه حوالی ظهر نامه‌ای از دپارتمان داوری به ما رسید که در آن آمده بود داور بازی پرسپولیس و آلومینیوم اشتباه کرده و یحیی گل‌محمدی مستحق اخراج نبوده است.

وی افزود: البته باید این را بگویم که پیش از آنکه این نامه به دست کمیته انضباطی برسد ما معتقد بودیم انصافا گل‌محمدی حتی اگر اعتراضش به داوری بوده مستحق جریمه بیشتری نبوده است اما پیش از اینکه نظر خودمان را کتبی کنیم نامه‌ی دپارتمان داوری به دست ما رسید. این مسئله هم کاملا قانونی است و بارها در فوتبال دنیا چنین مسئله‌ای رخ داده است بنابراین با توجه به آخرین نظر دپارتمان داوری چنین تصمیمی گرفته شده و قانونی است و هیچ شائبه‌ای وجود ندارد.

رییس کمیته انضباطی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره گلایه علی فتح‌الله‌زاده از رسانه‌ای شدن بدهی‌های استقلال گفت: ما فهرست بدهی‌های تیم‌های بدهکار را آماده کرده بودیم اما چون در روز نخست نمی‌توانستیم همه آرا را قطعی کنیم اسامی بیشترین بدهکاران لیگ‌های مختلف را اعلام کردیم و استقلال چون در میان تمام تیم‌های لیگ برتری بیشترین بدهی را داشت نامش ابتدا اعلام شد و اگر اشتباه نکنم در فهرست کلی بر خلاف گفته مدیرعامل باشگاه استقلال، این تیم یکی از تیم‌های سوم تا پنجم است. ضمن اینکه از نظر ما فاصله انتشار لیست اول و دوم بسیار کوتاه است.

حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که تهدید شما برای کنار گذاشته شدن تیم‌های بدهکار از حضور در فصل بعدی لیگ چه ضمانت اجرایی دارد گفت: ما ابتدا فهرست تیم‌های بدهکار را اعلام کردیم و از نظر کمیته انضباطی اگر تیم‌های بدهکار تا پیش از شروع فصل 93 – 92 بدهی‌هایشان را پرداخت نکنند از نظر ما مستحق دریافت هیچ خدماتی نیستند. این حکمی است که ما صادر کرده‌ایم و پایش می‌ایستیم. سازمان لیگ، جام آزادگان، سازمان لیگ فوتسال و… نباید بدون استعلام از ما به این تیم‌های بدهکار، خدمات‌رسانی کنند. این قولی است که آن‌ها هم به ما داده‌اند و امیدواریم که شرایط به گونه‌ای پیش برود که باشگاه‌های بدهکار نسبت به تسویه بدهی‌هایشان اقدام کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)