پرسپولیس نیوز : نماینده تام‌الاختیار دایی در واکنش به 2 شرط باشگاه راه‌آهن برای جابه‌جایی این مربی به پرسپولیس واکنش نشان داد.

بهمن دهقان در خصوص 2 شرط باشگاه راه‌آهن برای علی دایی و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بند 3 ماده 38 آئین‌نامه نقل و انتقالات فوتبال کشورمان کاملاً شفاف و گویا است و نظر مدیران راه‌آهن را به این بند جلب می‌کنم.

وی افزود: منعقدین قرارداد یعنی سرمربی و باشگاه باید پس از 5 روز کاری مدارک خود را به سازمان لیگ تحویل دهند و مقدمات کار انجام شود. ما در تاریخ 2/17 /92 قرارداد با باشگاه راه‌آهن بسته شد تا به امروز 14 روز از این موضوع گذشته پس مشخص است که چه اتفاقاتی شامل این قرارداد می‌شود.

دهقان تاکید کرد:‌ پس از عقد قرارداد نیز هیچ‌گونه وجه نقدی به دایی داده نشده و تمام مذاکرات دایی با باشگاه راه‌آهن با اطلاع کامل هیئت مدیره و مخصوصاً ریاست آن یعنی بابک زنجانی بوده است و بالعکس اگر رویانیان نیز صحبتی با دایی داشته با اطلاع و رضایت کامل مسئولان راه‌آهن بوده است و این موضوع کاملاً حرفه‌ای با مستنداتی که وجود دارد رعایت شده است.

وی گفت: نمی‌دانم هدف از شروط‌های باشگاه راه‌آهن نیست. شاید این حرف من باعث شود علی دایی به من تذکری جدی بدهد و یا از من به شدت ناراحت شود، اما دوستان عزیز تقریباً‌ 25 روز پیش دایی در 2 مرحله 65 و 50 میلیون تومان یعنی در جمع 115میلیون تومان به یک بیمارستان در اصفهان برای کمک به نیازمندان کمک کرد و لازم نیست در خصوص امور خیریه بخواهید به دایی مسئله‌ای را یاد بدهید. به نظر من ایشان خودشان می‌دانند که چه موقعی باید دست نیازمندان را بگیرد.

دهقان در پایان خاطرنشان کرد: واقعاً تصمیمات گرفته شده برای من عجیب و سؤال‌برانگیز است، اما امیدوارم که با این تصمیمات باعث نشوند که حرمت‌ها شکسته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)