مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد خوزستان گفت: در راستاي رفع نواقص ورزشگاه ۵۰ هزار نفري الغدير شهر اهواز از جمله ايراد گرفته از سوي اعضاي كنفدراسيون فوتبال آسيا، اسكوربورد اين ورزشگاه از چين خريداري شده و بزودي به اهواز منتقل مي شود.

به گزارش ايرنا، اعضاي كنفدراسيون فوتبال آسيا در جريان ديدار اخير خود از ورزشگاه ۵۰ هزار نفري شهر اهواز كه به عنوان ورزشگاه خانگي تيم فوتبال فولاد خوزستان در مسابقات آسيايي معرفي شده است، به نواقصي از جمله نبود اسكوربورد، نبود امكانات پخش تلويزيوني، مناسب نبودن جايگاه خبرنگاران و موارد ديگر اشاره كردند.
سيف الله دهكردي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در اين ارتباط در حال بررسي هستيم كه اسكوربورد به چه طريقي به ايران منتقل شود تا به موقع مورد استفاده قرار گيرد.
وي اضافه كرد: پايه هاي اين اسكوربورد در حال احداث است و تا ۱۰ روز آينده آماده براي نصب خواهد بود.
دهكردي به جلسه دو روز قبل اتحاديه باشگاه هاي ايران در خصوص ايرادات كنفدراسيون فوتبال آسيا در تهران اشاره كرد و افزود: به طوري كه در اين جلسه عنوان شد تا رفع نواقص گرفته شده ما فقط يك ماه فرصت داريم و بايد نواقص موجود را رفع كنيم.
مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: براي تسريع در اجراي كارها روز سه شنبه با حضور مديركل ورزش و جوانان و رييس هيات فوتبال استان خوزستان و مديرعامل باشگاه استقلال خوزستان در شهر اهواز نشستي تشكيل شد.
وي گفت: در اين جلسه مقرر شد از سوي اداره كل ورزش و جوانان استان خوزستان، صورت وضعيتي از كارها تهيه و از جانب دو باشگاه فولاد خوزستان و استقلال خوزستان به ترتيب دو ميليارد و يك ميليارد و ۹۰۰ ميليون ريال براي پيگيري رفع نواقص در اختيار اداره كل ورزش و جوانان استان خوزستان قرار داده شود.
گفتني است، براي رفع كلي نواقص ورزشگاه ۵۰ هزار نفري اهواز ۲۵ ميليارد ريال اعتبار لازم است كه از سوي دو باشگاه فولاد خوزستان و استقلال خوزستان، استانداري و اداره كل ورزش و جوانان استان خوزستان تامين و پرداخت خواهد شد.
دهكردي در ادامه به نتايج تيم فوتبال فولاد خوزستان در چهار هفته گذشته ليگ برتر فوتبال اشاره كرد و گفت: به رغم اينكه بازيكنان ما به مرز آمادگي كامل نرسيده اند ولي با اين حال نتايج قابل قبولي بدست آورده اند.
وي افزود: با هماهنگ شدن كامل بازيكنان جديد با ديگر بازيكنان، تيم فوتبال فولاد خوزستان براي قهرماني گام خواهد برداشت زيرا اين توانايي را دارد كه قهرمان ليگ برتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)