مهاجم تیم فولاد خوزستان گفت:الان که رویانیان در پرسپولیس نیست بنا دارم با او تماس بگیرم تا به سهم خودم به دلیل زحماتی که طی این سالها کشید تشکر کنم.

غلامرضا رضایی در گفت و گو با اوج،درباره بازی روز یکشنبه تیمش مقابل نفت از هفته بیست و هفتم لیگ برتر عنوان کرد:ما این هفته بازی دشواری در پیش داریم.شاید خیلی وقت ها از برخی بازی ها به عنوان فینال یاد شود ولی به نظر من دیدار فولاد و نفت یک فینال واقعی است.

وی ادامه داد:در هفته ای که گذشت تمرینات خوبی را سپری کردیم و آماده ایم تا مقابل تیم خوب یحیی گل محمدی ارائه گر یک بازی مطلوب باشیم.بازیکنان فولاد تمرکز زیادی روی این بازی خواهند داشت و می خواهیم با دست پر میدان را ترک کنیم.

رضایی تاکید کرد:دیدن گل محمدی برایم اتفاق خوبی است.حتما قبل از بازی به سمت او می روم و رخصت می گیرم.من در صبا کنار گل محمدی بازی کردم و در پرسپولیس بازیکن او بودم.خاطراتی که از گل محمدی دارم بسیار شیرین است و دلم برایش تنگ شده است.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اقدام به اعتصاب سرخپوشان به دلیل مشکلات مالی گفت:در پرسپولیس و استقلال همیشه این مشکلات بوده است.من همین حالا یک نیم فصل از پرسپولیس طلب دارم و فکر می کنم خیلی بازیکنان قدیمی پرسپولیس هستند که از این تیم طلب دارند.

وی ادامه داد:درست است الان دیگر رویانیان در پرسپولیس سمتی ندارد ولی حق را می گویم.به نظرم او برای پرسپولیس خیلی زحمت کشید و تلاش کرد تا  مشکلات مالی به صورت ریشه ای حل شود.من خودم شاهد تلاش او بودم و از این عادت ها هم ندارم پشت سر جایی حرف بزنم که دیگر در آنجا نیستم.اتفاقا الان که رویانیان در پرسپولیس نیست بنا دارم با او تماس بگیرم تا به سهم خودم به دلیل زحماتی که طی این سالها کشید تشکر کنم.

رضایی افزود:من خودم در زمان حضور در پرسپولیس به یاد ندارم که تمرینی برگزار نشده باشد و از جزییات اتفاقی هم که در تمرین اخیر تیم رخ داد بی خبرم ولی می خواهم به هواداران پرسپولیس اطمینان بدهم که بازیکنان تیم بی تعصب نیستند.مطمئن باشید خیلی به بچه ها فشار آمده که چنین تصمیمی گرفتند.

رضایی همچنین گفت:من الان بازیکن فولاد هستم و با همه وجودم در خدمت این تیم هستم.خوشبختانه جو صمیمی و خوبی در تیم وجود دارد و به قهرمانی در لیگ برتر نگاه جدی داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)