پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد دعوت از پیشکسوتان و برگزاری دورهمی‌هایی این‌چنینی می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

رضا وطنخواه در مورد حضور او و تعدادی از پیشکسوتان در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به دعوت آقای درویش در باشگاه دور هم جمع شدیم و بعد از مدت ها با هم ملاقات داشتیم و خاطرات خوب و زیادی داشتیم که با هم مرور کردیم. برگزاری این گونه نشست ها اتفاق خوبی است که آقای درویش لطف کردند و بانی این دورهمی شدند.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس در فصلی که گذشت تاکید کرد: پرسپولیس در سال های اخیر شرایط خوبی داشت و 5 سال متوالی قهرمان ایران بود. رکوردی که پرسپولیس در این سال ها به ثبت رساند، کار هر تیمی نیست و بازیکنان و کادر فنی شایسته پرسپولیس این اتفاق را رقم زدند. در فصلی که گذشت نیز پرسپولیس شرایط خوبی داشت و می توانست قهرمان شود اما یک مقدار بدشانسی آوردند و اسیر اتفاقات فوتبالی شدند تا به ششمین قهرمانی نرسند. به هرحال کادر فنی و بازیکنان تلاش خود را کردند و این موضوع برای همه ما ارزشمند و قابل تقدیر است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد کادر فنی سرخ ها در فصلی که گذشت، خاطرنشان کرد: یحیی گل محمدی و همکارانش در این سال ها تلاش زیادی برای موفقیت پرسپولیس داشتند و نتایچ خوب و چند جام را به دست آورده اند و نمی توان گفت به خاطر این که پرسپولیس یک فصل قهرمان نشده است، از کادر فنی انتقاد کرد.

رضا وطنخواه در مورد شرایط کلی لیگ برتر در فصلی که پشت سر گذاشتیم به برنا گفت: تیم ها در این فصل تلاش زیادی کردند تا بتوانند به جایگاه خوبی در پایان فصل دست پیدا کنند. پیشرفت پرسپولیس، استقلال، تراکتور و…. در نهایت می تواند منجر به این شود که بتوانیم تیم ملی قدرتمندی را داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت تیم ملی در فاصله چند ماه مانده به جام جهانی اظهار داشت: همه ما آرزوی موفقیت تیم ملی را داریم. این تیم برای موفقیت نیاز به حمایت دارد. امیدوارم‌ بتوانیم تیم ملی را در مرحله دوم جام جهانی ببینیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)