پرسپولیس نیوز: هافبک جدید و ملی‌پوش پرسپولیس گفت: قبل از اینکه به سمت باشگاه بیایم با گل‌محمدی صحبت کردم و اجازه گرفتم، مطمئنم کنار هم برای پرسپولیس و هوادارانش می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

سروش رفیعی در گفت‌وگویی با دوربین باشگاه درباره برگشت به پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم به خاطر اینکه سالها تلاش کردم تا شرایطی به دست بیاورم و رویای بچگی‌ام را به حقیقت برسانم. ۲ بار به پرسپولیس آمدم و به دلایلی جدا شدم. حالا برای سومین بار آمدم و امیدوارم ماندگار شوم و بتوانم سال‌ها به هواداران خدمت کنم.

وی اظهار داشت: مذاکراتی بین ۲ طرف انجام شد و همه چیز خوب بود و الان به عنوان بازیکن پرسپولیس در خدمت شما هستم. اتفاقات زیادی باید رقم بخورد و بستر فراهم شود. امسال همه چیز در زمان و موقعیت مناسب پیش رفت. خودم شرایط خوبی دارم. باشگاه هم نظر مساعدی داشت و یحیی گل‌محمدی هم لطف داشت.

بازیکن جدید پرسپولیس درباره مدت زمانی که دور از پرسپولیس بود گفت: اینقدر جو نسبت به باشگاه‌های دیگر متفاوت است که می‌توانید این حس را متوجه شوید. وقتی جدا می‌شوید این مساله بسیار ملموس‌تر است. مساله خوشایند این بود که در تمام مدتی که نبودم هواداران پرسپولیس به من لطف داشتند و ابراز محبت داشتند. یکی از دلایلی که دوست داشتم برگردم این نگاه و لطف هواداران بود. از آن طرف کارم سخت‌تر است و فشار بیشتر خواهد بود. می‌خواهم محبت آنها را جبران کنم.

رفیعی درباره علل جدایی‌اش در برهه‌های قبلی از پرسپولیس تصریح کرد: همیشه اعتقاد دارم که صداقت، برنده است. شاید بعضی وقت‌ها در کوتاه‌مدت به ضرر شما بشود اما در نهایت صداقت برنده می‌شود. وقتی دفعه اول جدا شدم خیلی راحت صحبت کردم و دلیل را گفتم. دفعه دوم جدا شدم چون نظر کادر فنی در آن زمان بود. هم من صادق بودم و هم هواداران راحت برخورد کردند. می‌دانستند که شرایط چگونه است. همه چیز شفاف و روشن بود و این رابطه ۲ طرفه باقی ماند. در این ۲سه فصل هم که بازی رو در رو داشتیم و یا برخورد با هواداران داشتم سعی کردم احترام‌ها را حفظ کنم.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ بیست و یکم و برنامه پیش رو برای فصل جدید اذعان داشت: پرسپولیس قهرمان نشد ولی امتیازات خوبی را به دست آورد. در این شرایط و موقعیت دوم شدن در لیگ یعنی پرسپولیس تیم پرقدرتی است و کارش را به خوبی انجام داد. دلیل نمی‌شود بعد از پنج فصل قهرمانی متوالی اگر دوم شوی بگویی که بد کار کرده‌ای. ما باید در مسیر رو به جلو کار خودمان را شخصا درست انجام دهیم. از مدیریت تا کادر فنی و بازیکن و کادر پشتیبانی و هوادار.

اگر هرکدام وظیفه خود را به درستی انجام دهیم می‌توانیم نتیجه بگیریم. اصلا درست نیست الان صحبت از قهرمانی بکنیم یا حرف‌های بزرگ بزنیم چون دلیلی ندارد تا ذهنیت و فشار وارد تیم کنیم. مطمئنم که تیم عالی و قدرتمندی خواهیم داشت که هواداران از نوع فوتبال و نتایج ما راضی خواهند بود. در صورت رعایت فاکتورهایی که گفتم می‌توانیم به قهرمانی برسیم.

هافبک جدید و ملی‌پوش سرخپوشان تهرانی درباره هم تیمی‌هایش در این تیم گفت: چند روز پیش که در اردوی تیم ملی بودیم اینقدر علی(بیرانوند) شیرین بود که پیش خودم گفتم چقدر در باشگاه کنار هم روزهای خوبی را خواهیم گذراند. هم رفقای قدیم و هم بازیکنان تیم ملی در کنار ما در پرسپولیس هستند. خیلی برای مرتضی(پورعلی‌گنجی) خوشحالم که بعد از چند سال به ایران برگشته است. با دانیال(اسماعیلی‌فر) صمیمی و هم‌تیمی بودم. بازیکنان قدیمی هم رققای خوب من هستند. فکر می‌کنم گروه صمیمی و گرمی داریم که به ما در بحث نتیجه گرفتن کمک خواهد کرد.

رفیعی عنوان کرد: دوران هیچ منزلی پایدار نخواهد ماند. هر جام و مقام و پستی یک روزی تمام می‌شود. ولی اگر جایی باشی که قلبت هم باشد و همه احساساست را متوجه شوی و از کاری که انجام بدهی لذت ببری، می‌توانی اتفاقات ماندگاری را رقم بزنی. امیدوارم در این فصل اتفاقات بسیار خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)