کاپيتان تيم فوتبال نفت آبادان گفت: چرا بين نفت تهران و نفت آبادان تفاوت زيادي قائل مي‌شوند؟‌

 روح‌الله عرب در خصوص شرايط تيم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: در بحران بسيار بدي قرار داريم. يک برد مي‌خواهيم تا بتوانيم از اين بحران خارج شويم. در بازي برابر راه‌آهن نمايش خوبي داشتيم، اما متأسفانه توپ‌هاي‌مان به گل تبديل نمي‌شود. هنوز اميدمان را از دست نداده‌ايم و اميدوارم با پيروزي برابر ذوب‌آهن از اين بحران خارج شويم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: به عنوان کاپيتان تيم وظيفه ندارم در اين وضعيت درباره مشکلات تيم صحبت کنم. مطمئن باشيد روزي تمام اين مشکلات را خواهم گفت، اما هم‌اکنون بايد همه دست به دست هم دهيم تا با يک برد از اين بحران خارج شويم. موفقيت نفت آبادان ليگ را هم جذاب‌تر مي‌کند و باعث مي‌شود مردم آبادان خوشحال شوند. آبادان تماشاگران پرشوري دارد که مي‌توانند باعث جذابيت ليگ شوند.

کاپيتان تيم فوتبال نفت آبادان درباره تغيير سرمربي و حضور کاسيميرو در اين تيم خاطرنشان کرد: کاستا زحمات زيادي براي تيم کشيد، اما اين دو مربي کاملاً با يکديگر فرق مي‌کنند. کاستا به مسائل تاکتيکي اعتقاد داشت و کاسيميرو به مسائل بدني، از لحاظ روحي و رواني نيز کاسيميرو خوب روي بازيکن کار مي‌کند و تنها مربي‌اي است که توانست با نفت آبادان نتايج خوبي بگيرد.

 وي افزود: واقعيت جدول اين است که با وجود کاسيميرو جايگاه ما تغييري پيدا نکرده، اما از نظر بدني کمي بهتر شديم. همچنين کاسيميرو با بازيکنان راحت‌تر ارتباط برقرار مي‌کند.

 عرب با اشاره به عدم حمايت تماشاگران آباداني تصريح کرد: امسال هواداران از نفت آبادان حمايت نکردند، البته شايد به علت کسب نتايج ضعيف باشد، اما دلسردي نبايد باعث شود تا تيم را رها کنند. ما هم اکنون فاصله زيادي با تيم‌هاي بالاتر جدول نداريم. مطمئن باشيد اگر حمايت هواداران و هيئت‌ مديره وجود داشته باشد در ليگ خواهيم ماند.

کاپيتان تيم فوتبال نفت آبادان با اشاره به حضور صالحي به عنوان مديرعامل باشگاه، يادآور شد: مشکلات مالي با حضور صالحي مقداري حل شده است، اما ما هنوز از سال گذشته تسويه حساب نکرده‌ايم. مسئله‌اي که وجود دارد فرقي است که مسئولان بين نفت تهران و نفت آبادان قائل مي‌شوند. صالحي از مسئولان قول گرفته تا مشکلات برطرف شود و اميدوارم اين‌بار ديگر مثل دفعه‌هاي پيش نباشد.

وي با اشاره به امکاناتي که در اختيار نفت تهران قرار مي‌گيرد، گفت: از اينکه تيم نفت شرايط خوبي داشته باشد و در بالاي جدول باشد خوشحال مي‌شويم، اما نبايد اين همه تفاوت وجود داشته باشد. نفت تهران در کرواسي و دبي اردو مي‌زند آن وقت ما حتي نمي توانيم در انديمشک هم اردو بزنيم. من از مديران باشگاه عذرخواهي مي‌کنم اما اين تفاوت‌ها نبايد وجود داشته باشد. دو ماه از پاييز مي‌گذرد اما ما هنوز با لباس آستين کوتاه تمرين مي‌کنيم. شش هفت بازيکن ما به اين علت سرما خورده‌اند.

کاپيتان تيم فوتبال نفت آبادان افزود: اگر مي‌خواهند نفت را به ليگ دسته يک بيندازند به ما بگويند که ديگر بازي نکنيم. اگر مسئولان قصد ندارند تيم در ليگ برتر بماند به ما هم بگويند. واقعيت را بايد بگوييم. اين امکانات تيم ليگ برتري نيست. ما پول سفر به انديمشک که با اتوبوس هم مي رويم، نداريم. نياز بازيکن است که اين مسائل برطرف شود تا بتواند راحت‌تر بازي کند. اميدوارم اين مسائل هر چه زودتر برطرف شود.

 وي در خصوص جدايي نبي‌الله باقري‌ها از اين تيم يادآور شد: شنيده بودم او مي‌خواهد از تيم برود. از شرايط به وجود آمده ناراحت بود و مي‌گفت به بازيکنان ديگر بها داده مي‌شود و به او بها داده نمي‌شود، اما پس از جدايي او ديگر با او در تماس نبودم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)