پرسپولیس نیوز :رویانیان به تشریح اتفاقاتی پرداخت که حاصلش شد انتخاب علی دایی برای پست سرمربیگری پرسپولیس. رویانیان که در پایان جلسه هیات مدیره دوباره شاکی شده بود و کمی با خبرنگاران تلویزیونی اوقات تلخی کرد از این اتفاق شروع می کند:

« بعضی از دوستان گاهی کارهایی می کنند که اثراتش خیلی بد می شود. بین جلسه خواستند که با آقای مالکی مصاحبه کنند و ایشان هم رفتند و حرف زدند. همان جا به او گفتند باشگاه راه آهن مخالف این انتقال است و این گفته شان ، نظر آقای مالکی را را داشت به کلی عوض می کرد. بعد از جلسه که ما سرمربی را انتخاب کردیم ، باز همین سئوال مطرح شد. این اتفاق و دامن زدن به حاشیه ها باعث می شود که خدای ناکرده مدیران فوتبالی رودرروی هم قرار بگیرند ، حرف هایی زده شود که زیبنده فوتبال مان نیست در حالی که ما و دوستان زحمتکش مان در راه آهن تعامل سازنده ای داریم و این مشکل بر سر قرارداد آقای دایی هم خیلی زود بین ما حل می شود و با مساعدت این دوستان خوب مان قصه تمام می شود.»
او ادامه می دهد:« من خودم دیروز رفتم دفتر آقای زنجانی نشستیم با ایشان حرف زدیم و توافق کردیم. حتی از درون جلسه هیات رئیسه مان هم دوباره با ایشان تماس گرفتم و رخصت خواستم تا اسم علی دایی را معرفی کنیم. حتی من دیدن آقای رئیسی کیا هم رفتم و با ایشان هم حرف زدیم و موافقت ضمنی شان را گرفتیم. به هر حال ما شرایط را توضیح دادیم. البته قبول دارم که این دوستان کار بزرگی کردند و دارند یک تیم خصوصی حرفه ای را در فوتبال مان جا می اندازند . اینکه علی دایی یک برند بزرگ برای تیم آنهاست و حضور دایی در تیم شان اثرگذار است اما راه آهن جدا از خانواده بزرگ پرسپولیس نیست. ما در تاریخ تیم مان بزرگان زیادی داریم که می توانند در راه آهن ادامه دهنده راه علی دایی باشند. به هر حال پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد. 30 میلیون هواداری که این تیم بخش بزرگی از دلخوشی زندگی شان است. برای همین هم هست که ما از این بزرگواران خواستیم بگذارند دایی به تیمی بیاید که به آنجا و هوادارانش تعلق دارد. »
این بحث های بین دو باشگاهی دایی را در شرایط سختی قرار داده اما مدیر پرسپولیس می گوید:« بنده خدا دایی اصلا این وسط تقصیری ندارد. او به ما گفته رضایت باشگاه راه آهن را بگیرید و ما هم با مدیران این تیم در چند مرحله حرف زدیم. به هر حال این همه هوادار از دایی توقع دارد به کمک تیم خودش بیاید. او هم تعهدی به راه آهنی ها دارد که خواسته اول ما رضایت آنها را بگیریم و این کار را هم حتما می کنیم. »
اما آیا رویانیان و دایی موفق به همکاری سازنده و مشترک می شوند. دایی اخلاقی ویژه دارد و اگر تنها یک چیز سر جایش نباشد ، خیلی زود عصبانی می شود. رویانیان هم معمولا تصمیمات خاصی می گیرد که خیلی سر و صدا می کند ، او اما به این همکاری امیدوار است:« شک نکن زوج علی دایی و محمد رویانیان بهترین زوج پرسپولیس می شود. به هر حال ما یک دوره ای سر مسئله ای با هم اختلافاتی داشتیم اما خودم پیش قدم شدم و رفتم دیدنش تا اختلاف مان حل شود. او یک انسان استثنایی است و فرق دارد. دایی یک آدم ویژه است و من هم این خصوصیات او را درک می کنم. من هم آدمی هستم که وقتی با کسی بسم الله می گویم تا آخرش هستم . تا روزی که هستم نمی گذارم در کارش کسری داشته باشد. تیم ایده آلش را می سازم و هر ابزاری که برای موفقیت را بخواهد در اختیارش می گذارم. مردم هم که او را دوست دارند و در کنارش هستند پس می خواهیم به لطف خدا ، با حضور دایی و داشتن همه امکانات امسال یک پرسپولیس ایده آل داشته باشیم. روحیات دایی و من هیچ تضادی با هم ندارد و برای همین است که می گویم زوج ما بهترین زوج تاریخ پرسپولیس می شود.»
او که دایی را به خواست مردم آورده و دایی در میان نظرسنجی های مردمی بالاترین رای برای حضور در پرسپولیس را داشته می گوید:« همیشه از خدا خواستم که همین طور باشم. اینکه بتوانم همان کاری را بکنم که مردم می خواهند. وقتی مردم دایی را می خواهند باید او را بیاوریم. حتی اگر با هم اختلاف داشته باشیم ، این وظیفه من است که بروم و از دل او در بیاورم چون مهم نیست او و من چه مشکلی داشتیم. مهم این است که دایی می تواند به تیم کمک کند و مردم او را می خواهند. وقتی سعی کنی خادم واقعی مردم باشی ف این طزور می شود که وقتی تیم نتیجه هم نگیرد ، به تو اعتماد می کنند و باز فرصت را در اختیارت می گذارند. من می گویم باید بدانی چه کسی بدرد کار می خورد. وقتی کسی برادرت باشد و کارایی نداشته باشد ، باید از کنارش بگذری و کسی را بیاوری که توانایی کمک را دارد .»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)