پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: لیست بازیکنان جدید را از دایی گرفتیم و تغییرات چندانی در پرسپولیس نداریم.

محمد رویانیان پس از امضای قرارداد رسمی با علی دایی و نماینده تام‌الاختیارش اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و همکاری که از سوی باشگاه راه‌آهن شد امروز علی دایی از نظر ما رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و از نظر باشگاه همه چیز تمام شد.

وی افزود: پس از توافقات لازم پیش‌نویس امضا شد و ان‌شاءلله در مراسمی با حضور من و دایی طرفین قرارداد اصلی را هم امضا خواهند کرد. البته الآن پیش‌نویس همان قرارداد اصلی است و فرق چندانی ندارد.

رویانیان خاطرنشان کرد: همچنین دایی لیست بازیکنان و برنامه‌های جامع و کامل خود را که از روز 7 خرداد ساعت 18:30 با شروع تمرینات استارت خواهد خورد را به ما داد و ما هم شرایط را برای استارت دایی آماده می‌کنیم.

وی افزود: دو اردوی داخل ایران داریم، البته لیست بازیکنانی که باید جدید جذب شوند و بازیکنانی که باید از فصل قبل هم بماند را گرفته‌ایم که با توجه به بررسی‌های انجام شده تغییر چندانی در تیم نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم فصلی بسیار خوب و توأم با موفقیت را با دایی داشته باشیم تا ان‌شاءلله هواداران ما لذت کافی را ببرند. برای حضور دایی در پرسپولیس تلاش زیادی کرده‌ایم و حالا باید هواداران او را حمایت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)