پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌مشاوره‌های حمید استیلی برای آمدن دایی به پرسپولیس و حمایت‌های بی‌دریغ پروین و پیشکسوتان مرا شوکه کرد.

محمد رویانیان اظهار داشت: با توجه به اینکه حمید استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس و مشاور من است،‌ همیشه سعی می‌کنم درکارهایم با او مشورت کنم. حیفم آمد که برخی نظرات او را درباره دایی به مردم نگویم. حیفم آمد که صحنه‌های زیبا و مردانگی استیلی را به مردم نگویم.

وی افزود: وقتی قرار شد دایی به پرسپولیس بیاید راجع به این مسئله با استیلی حرف زدم. می‌دانستم از قبل مشکلاتی بابت رفتن دایی و آمدن استیلی بود اما استیلی به من گفت رویانیان محکم از دایی حمایت کن. چون او گزینه بسیار خوبی برای پرسپولیس است. من پس از این صحبت‌ها صحنه‌های زیبا،مردانگی و معرفت را در ورزش دیدم که واقعا به استیلی بالیدم.

وی افزود: خیلی زیباتر این مسئله بود وقتی که دایی را انتخاب کردیم با پروین صحبت می‌کردم و او به من گفت حالا شما که این انتخاب خوب را داشته‌اید همه باید از دایی حمایت کنیم. پس از آن دیروز تعدادی از پیشکسوتان به دیدار من آمدند و اعلام آمادگی همه جانبه خود را از انتخاب دایی به من اعلام کردند. واقعا این مسائل مرا شوکه کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: صحنه‌های زیبایی دیدم مخصوصا از عشق و علاقه مردم به دایی و پیشکسوتان پرسپولیس و کمی خستگی از تنم در رفت. من امیدوارم دایی مثل همیشه قدر این حمایت‌ها را بداند و انشاءالله در پرسپولیس موفق و سربلند باشد.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا دایی برای آمدنش به پرسپولیس شرط گذاشته یا خیر،‌گفت: به این حرف‌ها توجه نکنید چون چنین ماجراهایی صحت ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)