پرسپولیس نیوز :مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت تیم سپاهان از پرسپولیس گفت: من روی صحبتم با وزیر محترم صنایع است که چرا بايد در اختصاص دادن بودجه به فوتبال دوگانگی باشد.

محمد رویانیان افزود: این هزینه از جیب شخصی افراد آمده است یا موضوع چیز دیگری است؟ وزارت صنایع مسئول رسیدگی به این موضوع است. تبعیض در تیم های صنعتي وجود دارد
مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: در حالی که برخي از تیم ها هزینه های میلیاردی می کنند بعضی از تیم های صنعتی حتی 2 ریال ندارند که به بازیکنان بدهند و آنها را راضی نگه دارند. در همین حال تیم های صنعتی ای پیدا می شود که 40 ميليارد هزينه مي کنند بنابراين اگر پول آنها شخصی است، بگویند حرفمان را پس بگیریم.
رویانیان افزود: اين استقلال و پرسپوليس هستند که فوتبال ايران را ساخته اند اما چرا بايد به باشگاه پرسپوليس 2/5 ميليارد داده اند اما به باشگاه استقلال 3 ميليارد اختصاص يافته است؟
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد هزینه های 40 میلیاردی باشگاهی صنعتی افزود: یک باشگاه صنعتی به تنهایی 40 میلیارد خرج می کند اگر پول آنها شخصی است، من رسما حرفم را پس خواهم گرفت. اما اگر به طور مستقیم و غیر مستقیم از بودجه دولت هزینه شود باید جلوی این هزینه ها گرفته شود.

**دلایلم را به مرجع قضایی عنوان می کنم
رویانیان در مورد افشاگری اش تاکید کرد: افشاگری هایم را در مرجع قضایی که مسئول رسیدگی به امور فوتبالي است، مطرح می کنم.

**با دايي از طریق پست الکترونیک در ارتباطیم
رویانیان در مورد مذاکره اش با دایی افزود: از طریق پست الکترونیک با دایی در ارتباطیم با نماینده تام الاختیار دایی جلسه داریم قرار است دایی دو سه روز آینده با من مذاکره کند و ليست بازيکنان فصل بعد را ارائه دهد. وي عقيده دارد بايد 80 درصد بازيکنان را نگه داريم و از آنها استفاده کنيم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بدهی دایی را هنوز پرداخت نکردم دایی هم مسئله بدهی را مطرح نکرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)