رییس کمیته ورزش ستاد انتخابات روحانی گفت:صعود به جام جهانی برای جوانان ما از فرستادن ماهواره به فضا مهم تر است.

مسعود سلطانی فر در گفت و گو با اوج در خصوص سیاست های دولت جدید در حوزه ورزش اظهار داشت:طرح جامع ورزش طرح کامل و خوبی بود که 8 سال در صندوقچه دولت نهم و دهم خاک خورد و اجرا نشد.آقایان نه تنها آن را اجرا نکردند بلکه حتی هیچ گونه نقدی به آن وارد نساختند تا دست کم ما متوجه شویم چرا طرح اجرا نشده است.

وی افزود:در این طرح به طور کامل اهداف ورزش قهرمانی و همگانی تبیین شده بود،اهدافی که قابل دسترس است و می تواند ما را در رسیدن به اهداف چشم انداز 1404 در حوزه ورزش یاری رساند.این طرح باید احیا و اجرا شود.

سلطانی فر ادامه داد:چندین هزار ساعت کار کارشناسی روی این طرح صورت گرفت اما آن را اجرا نکردند و تمام این زحمات بر باد رفت.

وی در خصوص خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد:برای خصوصی سازی این دوباشگاه باید اقدام واقعی کرد.به این معنی که باید آنها را از طریق بورس واگذار کرد.برای واگذاری از طریق بورس نیاز به دو سال تراز مثبت مالی است که استقلال و پرسپولیس از آن برخوردار نیستند.لذا باید اقداماتی انجام داد که این دو باشگاه ابتدا تراز مالی مثبت پیدا کنند و بعد از طریق بورس واگذار شوند نه اینکه گیر شبه دولتی ها و اسپانسرها بیفتند.

نماینده روحانی در ستاد انتخابات کشور گفت:شب گذشته وقتی شور و شعف مردم را دیدم گریه ام گرفت.بار مسوولیت ما سنگین تر شده و امیدوارم بتوانیم این بار سنگین را به سر منزل مقصود برسانیم.به صراحت بگویم برای جوانان ما آن قدر که صعود تیم ملی به جام جهانی مهم است موفقیت در نانوتکنولوژی و بیو تکنولوژی و حتی فرستادن ماهواره به فضا مهم نیست.امیدوارم روز سه شنبه به جام جهانی برویم.من فکر می کنم با یک مساوی به برزیل صعود کنیم.

وی ادامه داد:ان شاءالله با یک برنامه ریزی درست همه ومدیران ورزشی را که اکنون گوشه خانه نشسته اند به مناصب واقعی خود بازگردانیم.ورزش در دولت آقای روحانی اولویت دست چندم نیست در دیدارهای قبل از انتخابات با ایشان به آن توجه ویژه شده بود.

سلطانی فر درباره احتمال وزارت خود در ورزش گفت:من بازنشسته ام و قصدم کمک است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)