پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس و لیگ برتر در فصل جدید توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدرضا زادمهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در خصوص وضعیت پرسپولیس در شروع فصل جدید به برنا گفت: پرسپولیس در حالی که می توانست قهرمانی در آسیا را به موفقیت های خود اضافه کند اما مشکلاتی را در مسیر حضور در فینال داشت تا نتواند در بازی برابر الهلال در حد نامش ظاهر شده و با ناکامی این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را به پایان رساند تا بدین ترتیب آثار این ناکامی در ابتدای فصل در این تیم به چشم بیاید اما رفته رفته و با گذشت زمان تیم شرایط بهتری پیدا کرده و می تواند به روزهای اوج خود بازگردد.

وی در ادامه افزود: تصور من این است که پرسپولیس برای اوج گیری به زمان نیاز دارد. در حال حاضر ۶ هفته از لیگ را پشت سر گذاشته ایم و پرسپولیس بازی به بازی بهتر می شود و در بازی اخیر این تیم برابر نفت آبادان دیدیم که این تیم شرایط بهتری را نسبت به هفته های اول پیدا کرده و خیلی خوشحال هستم در روزی که پرسپولیس پس از حدود دو سال هوادارانش را در کنار خود می دید، موفق شد برد خوبی را کسب کند، پیروزی که اگر اشتباهات داوری نبود با گل های بیشتری رقم می خورد اما مهم تر از تعداد گل در این بازی، دیدن پرسپولیس سرحال و آماده تر از قبل، هواداران این تیم را خوشحال و خرسند کرد.

پیشکسوت پرسپولیس بازی‌های بعدی را فرصت خوبی برای رسیدن تیم به صدر جدول قلمداد و در این خصوص تاکید کرد: پرسپولیس در ادامه چهار دیدار خانگی را پیش روی خود می بیند و با روند خوبی که از تیم شاهد بوده ایم، امیدوارم این تیم خیلی زود جایگاه بهتری را در جدول به دست بیاورد.

چهره قدیمی سرخ‌ها با اشاره به عواملی که پرسپولیس را در شرایط مطلوبی حفظ کرده است، افزود: پرسپولیس به غیر از نیروهای فنی و مهره های فوتبالی خوبی که در زمین از آن بهره می برد، از نظر کادر فنی بهترین ها را در اختیار دارد. از سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان ارزشمند این تیم گرفته تا تک تک بازیکنان جدید و قدیمی این تیم مهره های خوبی برای پرسپولیس محسوب می شوند. این در حالی است که حضور نفراتی مثل یحیی گل محمدی، کریم باقری، حمید مطهری، داوود فنایی و همین طور افشین پیروانی در کادر فنی و مدیریتی در کنار زمین، برگ برنده ای است که تیم از آن سود می برد و این مجموعه با حمایت پیشکسوتان و هواداران یک مجموعه قدرتمند و با شخصیت قهرمانی و موفقیت را ساخته که می توان همچنان به موفقیت تیم امیدواری های زیادی داشت. به نظرم در ادامه بازی هایی زیباتر و با نتایج بهتری را از این پرسپولیس شاهد خواهیم بود.

زادمهر با اشاره به برخی مشکلات مدیریتی که موانعی را بر سر راه پرسپولیس ایجاد کرده، گفت: مدیران قدیم و جدید همه در تلاش بودند که به هر نحوی شده مشکلات را حل کنند اما به اعتقاد من راه حل اصلی برای برون رفت از شرایط فعلی، خصوصی سازی این باشگاه است، اتفاقی که باید برای استقلال هم رخ دهد تا زمینه برای حل مشکلات بنیادی و اساسی در این دو باشگاه ایجاد شود.

ملی‌پوش سال‌های دور ایران در مورد وضعیت تیم ملی و شرایط فعلی ایران با حضور دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: ما در حال حاضر تیم ملی خوبی داریم و به جرات می توانم بگویم یکی از بهترین تیم های ملی تاریخ را در این دوره تشکیل داده ایم. به نظرم وضعیت تیم ملی را باید به دو مرحله تقسیم کرد. دوران قبل از اسکوچیچ و دوران حضور او. در دوره قبل با این که نفرات فعلی را هم به عنوان بازیکن در خدمت تیم ملی داشتیم اما شرایط بدی را در تیم ملی شاهد بودیم اما بعد از حضور اسکوچیچ شرایط تیم ملی از زمین تا آسمان متفاوت شد و توانستیم بهترین نتایج تاریخ بازی های ملی را با حضور اسکوچیچ کسب کنیم. در این دوران دیگر از اردوهای طولانی با هزینه های گزاف خبری نیست و بی جهت لیگ با وقفه های طولانی روبرو نشده و در دل مسابقات تیم ملی بهترین نتایج را کسب کرد. امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند و بتوانیم در جام جهانی هم تیمی شگفتی ساز شده و نتایج مطلوبی را به دست آوردیم.

پیشکسوت فوتبال ارزیابی جالبی از لیگ امسال و تیم‌های مدعی دیگر به جز پرسپولیس در این فصل داشت و در این رابطه گفت: من بازی های لیگ را به طور کامل رصد می کنم. به نظر من غیر از پرسپولیس، تیم هایی مثل سپاهان، استقلال و گل گهر را می توان در زمره مدعیان اصلی این فصل دانست، ضمن این که ذوب آهن با مهدی تارتار در این فصل شرایط خوبی دارد. این در حالی است که فولاد با بازگشت نکونام و مدیریت خوب گرشاسبی شکل و شمایل یک تیم خوب و موفق را از خود نشان داده است تا پیش بینی شود امسال لیگ جذاب تری را شاهد باشیم و نتوان به سادگی نتایج مسابقات را پیش بینی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)