مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپولیس از انتخاب سرمربی خارجی برای این تیم در نیم فصل دوم خبر داد.

به گزارش مرجع خبری از فارس ، جمشید زارع در نمایشگاه مطبوعات درباره شرایط پرسپولیس گفت: با برد شیرینی که مقابل داماش بدست آوردیم شرایط خوبی داریم و به هواداران این اطمینان را می‌دهم که پس از تعطیلات سه هفته‌ای لیگ بار دیگر به روزهای اوج بازگردیم.

وی با اشاره به اتفاق ناخوشایند رخ داده در دیدار با داماش و شادی ناشایست شیث رضایی و محمد نصرتی گفت: متأسفانه این اتفاق پیروزی ما را تحت الشعاع قرار داد و آرامش را از ما گرفت. با این حال پرسپولیس متکی به یک یا دو بازیکن نیست و باشگاه بزرگی است . نباید حرکت ناشایست دو بازیکن را به باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس تعمیم داد.

زارع خاطرنشان کرد: پرسپولیس دارای بازیکن بااخلاق بوده و باشگاه بزرگی است انشاءالله با کمک همین بازیکنان به روزهای اوج بازمی‌گردیم. من ایمان دارم با مدیریت تحسین برانگیز رویانیان این تیم روزهای خوبی خواهد داشت. رویانیان برنامه‌های زیادی برای موفقیت تیم دارد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا این تیم را مدعی قهرمانی می‌داند یا خیر اظهار داشت: پرسپولیس اکنون در رده هفتم است و خیلی دشوار است که با این شرایط از قهرمانی صحبت کنیم. تلاش ما این است که در این فصل سهمیه آسیا را بدست آوریم و در فصل آینده تیمی ببندیم که در شأن باشگاه پرسپولیس باشد و برای قهرمانی بجنگد.

زارع درباره اینکه آیا حکم محرومیت نصرتی ابتدا تا پایان فصل بوده و سپس به اطلاع ثانوی تغییر یافته گفت: اینگونه نبود. من روز گذشته در جلسه کمیته انضباطی حاضر بودم ولی حق رأی نداشتم. نصرتی تا اطلاع ثانوی و شیث دو جلسه محروم شده‌اند. این محرومیت بر اساس آیین‌نامه انضباطی باشگاه که برگرفته از آیین‌نامه انضباطی فدراسیون است، در نظر گرفته شد.

وی در پاسخ به این سؤال که اطلاع ثانوی تا چه زمانی است تصریح کرد: نصرتی بازیکنی است که 11 سال در تیم ملی بوده و کاپیتان هم بوده است. او در خارج از ایران نیز بازی کرده و همواره یکی از بازیکنان بااخلاق بوده است. حرکت او و شیث زشت بود و قابل توجیه نیست و ما هم شدیدا با آن برخورد کردیم اما متناسب با نوع اتفاقی که رخ داده باید تصمیم بگیریم. رسانه‌ها نباید این موضوع را تا این حد برجسته می‌کردند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که وقتی بازیکنانی که پول‌های حرفه‌ای می‌گیرند، بدترین رفتار را نشان می‌دهند و اقدام به حرکات غیراخلاقی می‌کنند، پس رسانه‌ها چه نقشی دارند گفت: این سؤالی است که خود ما هم داریم. این کار اخلاقی نبود و محصول کارهایی است که ما تاکنون انجام نداده‌ایم. با این حال همه احساسی برخورد می‌کنند.

وی درباره اینکه در صورتی که پرسپولیس نیاز فنی داشته باشد آیا ممکن است محرومیت نصرتی لغو شود گفت: دوست ندارم شعار دهم اما باید بگویم ما پیروزی و قهرمانی را دوست داریم ولی نه به هر قیمتی. ما کاپ قهرمانی در اخلاق را بیش از قهرمانی با این شرایط دوست داریم.

زارع درباره شرایط استیلی در پرسپولیس و اینکه وی تا چه زمانی هدایت این تیم را بر عهده دارد گفت: استیلی هم می‌داند که حق رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه است که با توجه به انتظار هواداران تصمیم گیری کند. رویانیان به دنبال مربی بزرگتر از استیلی است این موضوع چیزی از ارزش‌های استیلی کم نمی‌کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: استیلی هم پذیرفته که تمام توانش را برای پرسپولیس گذاشته و کم‌فروشی نکرده اما پرسپولیس نیاز به یک مربی بزرگ دارد.

وی درباره اینکه این مربی بزرگ خارجی است یا داخلی عنوان کرد: در بین گزینه‌های داخلی به مورد خاصی نرسیدیم و به همین دلیل دنبال مربی خارجی رفتیم. دنیزلی گزینه اول ما است و رویانیان با چند مربی دیگر نیز صحبت‌هایی انجام داده است که من از آنها اطلاع ندارم.

زارع تأکید کرد: قطعا در نیم فصل دوم سرمربی پرسپولیس خارجی خواهد بود. استیلی این موضوع را پذیرفته و مدیریت باشگاه وقت خواسته تا پایان نیم فصل اول سرمربی پرسپولیس باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که حتی اگر استیلی در مسابقات باقیمانده نتیجه بگیرد باز هم جایش به یک مربی خارجی می‌دهد گفت: حتما در نیم فصل دوم مربی پرسپولیس خارجی خواهد بود. ما در باشگاه پرسپولیس با کسی تعارف نداریم.

زارع در پاسخ به سؤالی در مورد انتخاب سرپرست جدید این باشگاه گفت: ظرف روزهای آینده سرپرست جدید را انتخاب خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا کریم باقری را برای این پست در نظر دارند عنوان کرد: یکی از گزینه‌های ما باقری است و دوست داریم او را در کنار خودمان داشته باشیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند باقری با توجه به شرایط و افتخاراتی که داشته مناسب پست سرپرستی است اظهار داشت: باید با او صحبت کنیم و نیازهای باشگاه را در نظر بگیریم. باقری اعلام کرده که دوست دارد در کنار بازیکنان تمرین کند و نمی‌خواهد پست اجرایی بگیرد ولی باید با او صحبت کنیم.

وی در مورد عابدزاده گفت: قصد داریم از او به عنوان مربی دروازه‌بانان استفاده کنیم و هماهنگی‌های لازم حتی با حضور مربی خارجی انجام می‌شود.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این مدت شرایط خوبی نداشته و نتایج مناسبی نگرفته است اما هواداران کمک کنند تا تیم نتیجه بگیرد و آنها مطمئن باشند که پرسپولیس به روزهای اوج باز خواهد گشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)