مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص حضور تماشاگران در بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان ارائه کرد.

با اعلام محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس پیش از بازی رفت این تیم مقابل سپاهان، صورتجلسه‌ای با حضور افشین پیروانی و رضا فتاحی سرپرستان دو تیم امضا شده که بر اساس آن ظرفیت کل ورزشگاه در بازی رفت و برگشت بدون تماشاگر یا با حضور آن‌ها، در اختیار تیم میزبان قرار می‌گیرد. به همین خاطر باشگاه پرسپولیس در بازی برگشت که روز ۲۴ اردیبهشت و در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار می‌شود، از پذیرش هواداران سپاهان خودداری می‌کند.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص به فارس گفت: در مورد این موضوع باید به کمیته انضباطی بروند و در آنجا تصمیم‌گیری شود. موارد و مستنداتی که دارند قابل احترام است اما در این رابطه کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد.

وی افزود: البته من نباید پاسخ مصاحبه را‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهم اما بر اساس مستنداتی که دارند می‌توانند در خواست کتبی بدهند. ما به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم و این کمیته نیز به قید فوریت تصمیم‌گیری و اعلام می‌کند. ما نمی‌توانیم در این مورد تصمیم بگیریم.

مهدی در خصوص نظر سازمان لیگ به عنوان مجری مسابقه عنوان کرد: بر اساس قانون و ابلاغی که داشتیم، شرایط برگزاری بازی با حضور تماشاگران به صورت ۹۰ به ۱۰ است. مغایر با آن اگر نکته و یا موضوعی است باید ارائه شود و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال به ما اعلام کنند. کمیته مسابقات مجری اوامر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)