پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی و مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: استفاده از کلمات اتهام زننده در بیانیه سپاهانی‌ها و شکایت از رویانیان در مراجع قضایی قابل پیگیری است.

محمود سالارکیا در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از رویانیان اظهار داشت: با توجه به اطلاعات و اتفاقاتی که رویانیان در چند مدت اخیر دیده مطالبی را عنوان کرد بدون اینکه نام هیچ شخص یا باشگاه خاصی را به زبان بیاورد.

وی افزود: اما برای ما جای سؤال است که چرا سپاهانی‌ها واکنش نشان دادند و ناراحت شدند. مگر فقط این تیم صنعتی است.

سالارکیا تاکید کرد: مثل اینکه برخی‌ اصلا در فصل نقل و انتقالات چیزی را نمی‌بیند و هیچ کس دنبال این نیست که چرا قیمت بازیکنان ناخودآگاه زیاد و هزینه فوتبال ما را زیر سؤال می‌برد. الان شرایطی شده که بازیکنان با اخلاق و خوب ما هم گریبانگیر این مشکلات شدند. پس رویانیان باید نگران باشد. اگر او این مسائل را بیان نکند پس چه کسی باید این حرف‌ها را بزند.

وی افزود: شکایت سپاهان به نظر ما پایه و اساس ندارد چون صحبت‌های رویانیان کلی و قابل رسیدگی نیست. از خود سپاهانی‌ها می‌پرسم تا الان چقدر در این زمینه دچار مشکل شده‌اند. اگر این فریادها و حرف‌های رویانیان نباشد باشگاه‌های بزرگ بیشتر دچار دردسر می‌شوند.

سالارکیا گفت: اما مسئولان باشگاه سپاهان در بیانیه خود کلماتی به کار برده‌اند که قطعا این را مطمئن باشید که ما می‌توانیم اعاده حیثیت و در مجمع قضایی کلمات را پیگیری کنیم. چون حرف‌هایی نوشته شده که واقعا پیگیری دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای ما همه تیم‌ها با احترامند، اما نباید این را فراموش کرد، شاید خیلی از تیم‌ها همیشه بیشتر از پرسپولیس هزینه‌هایی را داشته باشند اما چون زیاد در اذهان عمومی حضور ندارند هیچ کس به آنها و هزینه‌هایشان توجهی ندارد. اما رویانیان این حرف‌ها را که با چشم خود دیده می‌زند تا همگان همه چیز را بدانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)