پیشکسوت پرسپولیس گفت: شکستن پرس سنگین تیمی مثل آلومینیوم اراک کار هر تیمی نیست.

سعید نعیم آبادی با اشاره به نمایش پرسپولیس در اراک مقابل آلومینیوم اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی نسبت به دو دیدار قبلی خود در فصل جدید عملکرد بهتری داشت و هماهنگ تر از قبل بود. در این بازی پرسپولیسی ها توانستند عملکرد بهتری را در مقایسه با بازی مقابل ذوب آهن و فولاد از خود ارائه دهند و این برتری فنی در نهایت منجر به ثبت اولین پیروزی برای تیم یحیی گل محمدی شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در این بازی پرسپولیس بهتر و هماهنگ تر از قبل بود و سرعت انتقال توپ در طول بازی از سوی قرمزپوشان بالا رفته بود و این تغییر باعث شد آهنگ هجومی تیم بهتر از قبل شده و در نهایت برد مهمی به نام سرخ پوشان به ثبت برسد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه تیم رفته رفته آهنگ کامل‌تری را به خود می‌گیرد، تصریح کرد: نمایش پرسپولیس در دو بازی اول مرا کمی ناامید کرده بود اما تیم در اراک نشان داد از پتانسیل خوبی برخوردار است و اگر مشکل گلزنی مهاجمان و استفاده آنها از موقعیت‌ها حل شود این تیم برای قهرمانی در این فصل چیزی کم ندارد.

مدافع پیشین پرسپولیس ادامه داد: من در اروپا طرفدار تیم منچسترسیتی هستم چرا که این تیم در طول بازی هایش از نظر چرخش توپ و سرعت بازی شرایط فوق‌العاده‌ای دارد. پرسپولیس در اراک شبیه منچسترسیتی بازی کرد و با سرعت بالا و پاسکاری های خوب حریفش که پرس شدیدی را در دستور کار خود قرار داده بود را ناکام گذاشت. شکستن پرس سنگین تیمی مثل آلومینیوم کار هر تیمی نیست ولی پرسپولیس موفق شد این پرس شدید را شکسته و به نتیجه دلخواه دست پیدا کند.

سعید نعیم آبادی درباره حضور یورگن لوکادیا در ترکیب اصلی پرسپولیس در این دیدار به برنا گفت: ما از شرایط تیم و تمرین بی خبر هستیم اما به نظر می‌رسد این بازیکن هنوز به مرز آمادگی بدنی و هماهنگی لازم با تیم نرسیده است. در این شرایط به نظر می رسید بهتر بود او در نیمه دوم و به عنوان بازیکن جانشین به ترکیب اضافه شود ولی در هر صورت کادر فنی تصمیم گیرنده نهایی در این خصوص بود. امیدوارم این بازیکن هرچه سریع تر به آمادگی مطلوب برسد که نشان دهد ارزش و لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد و می تواند مشکل گلزنی را به طور کامل حل کند.

مدافع سال‌های دور پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی در دو سمت کناری تیم تاکید کرد: به طور کلی در این سه بازی عملکرد جناح راست خیلی بهتر از سمت چپ بود، به خصوص عملکرد خوب دانیال اسماعیلی فر که نشان از توان فنی بالای این بازیکن دارد. او جزو خریدهای خوب پرسپولیس محسوب می شود و لیاقت این را دارد که به پیراهن تیم ملی برسد. با روند خوبی که اسماعیلی فر در این سه بازی داشته اگر سرمربی تیم ملی او را دعوت نکند در حق او کم لطفی کرده است. پرسپولیس با حضور اسماعیلی فر در جناح راست سال‌های سال می تواند در این منطقه خود را بیمه کند.

نعیم آبادی اشاره‌ای به بازی بعدی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی داشت و در این خصوص خاطرنشان کرد: اگر پرسپولیس نمایش و عملکردی مثل بازی برابر آلومینیوم داشته باشد شک نکنید می تواند با اختلاف گل بیشتری نفت را شکست دهد.

چهره سرشناس پرسپولیس در دهه 60 حضور هواداران خانم در استادیوم آزادی را اتفاق خوبی دانست و گفت: حق طبیعی و مدنی زنان است که بتوانند لذت تماشای فوتبال را از نزدیک حس کنند. زنان ما سال ها است در جامعه دوشادوش مردان در تمامی صحنه ها حضور دارند و حق شان است که شرایط حضورشان در ورزشگاه‌ها فراهم شود. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق در تمام کشور و در تمام ورزشگاه ها رخ بدهد و در مجموع اتفاق بسیار خوبی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)