سفیر هلند در ایران معتقد است که مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس این توانایی را دارد که در ایران عملکرد موفقی داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس روز جمعه از جذب یورگن لوکادیا با قراردادی یک ساله خبر داد و این مهاجم روز گذشته برای حضور در تمرینات سرخپوشان به تهران آمد. لوکادیا که سابقه بازی در تیم‌های پی‌اس‌وی آیندهوون، بوخوم، برایتون و هوفنهایم را دارد، برای اولین بار بازی در قاره آسیا را تجربه خواهد کرد.

به همین بهانه فرانک مولن سفیر هلند در ایران نظر خود را در خصوص این مهاجم 28 ساله اعلام کرد. مولن درباره اینکه این بازیکن هلندی می‌تواند در پرسپولیس موفق شود، به تسنیم گفت: مطمئن هستم یورگن می‌تواند برای پرسپولیس یا ارتش سرخ کارآیی بالایی داشته باشد. لوکادیا بازیکن بسیار بااستعدادی است و می‌تواند ارزش بالایی برای این تیم داشته باشد اما اینکه او در پرسپولیس موفق خواهد شد یا خیر، به خیلی چیزها بستگی دارد.

وی افزود: باید دید لوکادیا می‌تواند خود را با زندگی در تهران وفق دهد یا خیر و چگونه در محیط پرسپولیس قرار خواهد گرفت، پرسپولیس چگونه با او رفتار خواهد کرد، آیا او با هم‌تیمی‌ها و مربیان جدیدش و مسائل دیگر سازگار خواهد شد یا نه. امیدوارم یورگن در پرسپولیس موفق شود چون ما به حضور او در اینجا افتخار کرده و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)