مهاجم پیشین سرخپوشان گفت: خط حمله و هافبک پرسپولیس در دو هفته اخیر عملکرد خوبی نداشت و مشکل بیشتر در هافبک های این تیم است.

سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص دیدار سرخپوشان در هفته هشتم مقابل سپاهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید ، اظهار داشت : این بازی از لحاظ فنی چیزی نداشت، همه ما تصور می‌کردیم شاهد یک فوتبال زیبا و تماشایی از سوی هر دو تیم باشیم اما در عمل یک بازی کسل کننده را دیدیم و ظاهرا دو تیم به نتیجه تساوی راضی بودند.

وی افزود : پرسپولیس فرصت خیلی خوبی را برای صدر نشینی از دست داد و این تیم باید در بازی با تیم‌های مدعی هر ۳ امتیاز را کسب کند تا در مسیر قهرمانی قرار گیرد و فاصله اش با سایر تیم‌ها زیاد شود. متاسفانه آن بازی که انتظارش را داشتیم را شاگردان گل محمدی در میدان اجرا نکردند.

انتظاری در ادامه خاطر نشان کرد: البته تیم پرسپولیس شرایط خیلی خوبی داشت و به صدر جدول هم رسیده بود اما پس از اردوی اتریش خیلی افت کرد. این موضوع روی عملکرد پرسپولیسی‌ها در دو هفته گذشته هم تأثیرگذار بوده است. در واقع وقفه بد موقع رقابت‌های لیگ به ضرر پرسپولیس تمام شد و بیشتر از همه تیم‌ها سرخپوشان متضرر شدند.

وی درباره خط هافبک و حمله سرخپوشان گفت: پرسپولیس در دو بازی مقابل تراکتور و سپاهان هماهنگ نبود و این ناهماهنگی بیشتر در خط هافبک و حمله تیم مشهود بود. مهاجمان توپ‌های خوبی را دریافت نکردند و این مشکل خط هافبک بود که کمی ضعیف ظاهر شد. پرسپولیس در خط‌هافبک بازیکنان خوبی مثل کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی را دارد و باید به مراتب بهتر از این حرف‌ها ظاهر شود.

انتظاری در پایان توضیح داد: هنوز یک سوم لیگ را پشت سر نگذاشتیم و فرصت وجود دارد تا پرسپولیس با تمرینات تاکتیکی نقاط ضعف را بر طرف کند و از ادامه لیگ را با قدرت ظاهر شود. لوکادیا یک مهاجم زهر دار و گلزن است و توپ خوب به او برسد مطمئن باشید گلزنی او حتمی است. در هفته نهم سرخپوشان با مس رفسنجان بازی دارند و امیدوارم پرسپولیس با یک برد پر گل دوباره با قدرت در لیگ ظاهر شود تا همه تیم‌ها از سرخپوشان هراس داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)