پرسپولیس نیوز :مالکی با تاکید بر اینکه اینکه در شان باشگاه راه آهن و مالک آن نیست که شروط جدیدی را مطرح کنند، گفت: اگردرنشست هیات مدیره پرسپولیس مالک راه آهن دوشرط جدید را نیز مطرح می کرد آنگاه در تصمیم خود تجدید نظر می کردیم.

پس از آنکه مالک باشگاه راه آهن اعلام کرد که جدایی علی دایی از تیم راه آهن و پیوستنش به باشگاه پرسپولیس منوط به تصمیم خود وی است، علی دایی در نهایت به مسئولان باشگاه پرسپولیس پاسخ مثبت داد تا مدیرعامل این باشگاه پس از آخرین نشست هیات مدیره به طور رسمی اعلام کند که علی دایی سرمربی فصل آینده پرسپولیس است.

اعلام این موضوع با مخالفت مدیرعامل باشگاه راه آهن توام شد اما مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند که در این خصوص هماهنگی های لازم با مالک باشگاه راه آهن صورت گرفته و هواداران هیچ نگرانی نداشته باشند اما روز گذشته بابک زنجانی، کمی تغییر موضع داد و دو شرط جدید را که مصوبه هیات مدیره باشگاه راه آهن است را پیش پای پرسپولیسی ها قرار داد. این دوشرط عبارت بودند از: 1- باشگاه پرسپولیس بابت انتقال دایی 100 میلیون تومان را صرف امور خیریه کند. 2- نام تجاری باشگاه راه آهن به مدت یکسال بر پشت پیراهن پرسپولیس درج شود.

فدا حسین مالکی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شروط جدید باشگاه راه آهن برای جدایی علی دایی از این تیم و پیوستنش به باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: با شناختی که از روحیه زنجانی دارم، مطمئنم که مسائل جدید پیش آمده قابل حل است. زمانی که ما در نشست اخیر هیات مدیره با مالک باشگاه راه آهن تماس برقرار کردیم، ایشان فقط یک شرط را پیش روی ما قرار داد و آنهم این بود که اگر علی دایی خودش تصمیم بگیرد از راه آهن جدا شود و به پرسپولیس بپیوندد ما با این انتقال موافقت می کنیم که ما نیز این شرط وی را پذیرفتیم.

وی در همین خصوص افزود: متعاقب این شرط طی مذاکراتی که مدیرعامل باشگاه با دایی داشت، وی در نهایت نظر نهایی خود را در تماس تلفنی که با او در نشست هیات مدیره داشتیم اعلام کرد که تمایل دارد در فصل آینده سرمربی پرسپولیس شود و مدیرعامل باشگاه نیز بر همین اساس پس از نشست هیات مدیره به طور رسمی اعلام کرد که علی دایی سرمربی پرسپولیس شده است.

مالکی تاکید کرد: بنابراین اعضای هیات مدیره بر اساس تنها شرطی که مالک باشگاه راه آهن اعلام کرده بود، اقدام به تصمیم گیری کردند و اگر این دو شرط جدید در همان زمان مطرح می شد، آنها را مورد بررسی بیشتری قرار داده و تجدید نظر می کردیم چون این شرایط در شان باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس و همچنین مربی بزرگی مانند علی دایی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر این موضوع حل نشود آیا فکر می کنید با توجه به ثبت نشدن قرارداد علی دایی در هیات فوتبال تهران، وی برای پیوستن به پرسپولیس مشکل قانونی خواهد داشت، تصریح کرد: همه تلاش ما در باشگاه پرسپولیس این است که این موضوع در فضای اخلاقی حل شود، علی دایی نیز به ما اعلام کرد که چون تعهد اخلاقی به باشگاه راه آهن دارد، ابتدا ما باید نظر مسئولان این باشگاه را جلب کنیم، که مدیرعامل ما نیز در همین راستا عمل کرد بنابراین پروسه ای که در این خصوص طی شده به خوبی صورت گرفته و ابهامی وجود ندارد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: بنابراین در چنین شرایطی در شان باشگاه راه آهن و مالک آن نیست که چنین موضوعاتی را مطرح کنند و بهتر است خودشان مسائل داخلی خود را حل کنند البته همانطور که گفتم با شناختی که از روحیات زنجانی داریم این موضوع قابل حل است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)