مرجع خبری پرسپولیس : مجمع انتخابات فدراسيون فوتبال با انتخاب كفاشيان به عنوان رئيس فدراسيون، آيت اللهي و شجاعي به عنوان نواب اول و سوم و ساير اعضاي هيات رئيس به پايان رسيد.

مجمع انتخاباتي فدراسيون فوتبال روز دوشنبه در آكادمي ملي المپيك برگزار شد كه نتايج كامل انتخابات و عکس العمل های اعاضی مجمع به شرح زیر است:

 

** رياست فدراسيون فوتبال

* دور اول

علي كفاشيان 39 راي

حسين علي قريب 23 راي

عزيزالله محمدي 11 راي

(هيچ يك از نامزدها دوسوم آرا را به دست نياورد)

* دور دوم

علي كفاشيان 47 راي

حسين علي قريب 25 راي

كفاشيان براي دوره‌ي 4 ساله رئيس فدراسيون فوتبال شد

** نواب رئيس

هادي آيت اللهي با 60 راي نايب رئيس اول

بهروز منتقمي با 31 راي موفق به گرفتن راي اعتماد براي نايب رئيسي دوم نشد

فريده شجاعي با 65 راي نايب رئيس امور بانوان

**هيات رئيس فدراسيون فوتبال

* نماينده‌ي باشگاه‌ها

1- عليرضا رحيمي، مديرعامل باشگاه سپاهان با 44 راي انتخاب شد

2- محمد رويانيان مديرعامل پرسپوليس با 29 راي انتخاب نشد

* نماينده‌ي هيات استان‌ها

1- غلامرضا بهروان با 39 راي انتخاب شد

2- جاج جعفري 16 راي

3- ششكلاني 14 راي

** سه عضو عادي هيات رئيسه

* دور اول

1- فريدون اصفهانيان با 40 راي انتخاب شد (ابرقويي نژاد، بهاروند ، عزيزي و فتح‌الله‌زاده براي انتخاب دو عضور ديگر به دور دوم رسيدند)

* دور دوم

1- بهاروند 42 راي

2- عزيزي 33 راي

(فتح الله زاده و ابرقويي نژاد راي نياوردند)

 

 

** علي كفاشيان: از اين پس بايد مستقل‌تر باشيم

رييس فدراسيون فوتبال پس از انتخاب مجدد و گرفتن راي از مجمع گفت: خوشحالم كه مجمع به عنوان بخشي از جامعه فوتبال به من اعتماد كرد.

در پايان مجمع انتخاباتي فدراسيون فوتبال كه با پيروزي علي كفاشيان در دور دوم همراه بود، رييس فدراسيون فوتبال گفت: خوشحالم كه اين انتخابات در كمال صحت و استقلال برگزار شد، با توجه به شرايطي كه پيش آمد انتخابات به دور دوم رسيد و اعضاي مجمع هم به من راي دادند. خوشحالم كه مجمع به من اعتماد كرد. اين اعتماد به نوعي اعتماد جامعه فوتبال به من بود. اميدوارم با توجه به كارهايي كه در اين چهار سال كرديم، در ادامه با روش بهتر و اصلاحات در برخي قسمت‌ها فوتبال ايران را به سر و سامان برسانيم.

كفاشيان درباره اظهارنظر نه چندان معمولش پيش از آغاز دور دوم انتخابات فدراسيون گفت: به هر حال با توجه به اينكه من در دور پيش رييس فدراسيون بودم خواستم اين احساس نشود كه داريم براي خودمان تبليغ مي‌كنيم. خواستم كه اعضاي مجمع، ديگر نامزد را هم ببينند و اگر خواستند به او هم راي بدهند. به هر حال ايشان رقيب من بودند و من احساس كردم بايد خوبي‌هاي او را به اعضاي مجمع گوشزد كنم. اگر ايشان انتخاب مي‌شد، باز هم من خوشحال مي‌شدم. كمك مي‌كردم و تجربياتم را در اختيار ايشان قرار مي‌دادم. الان هم انتظار دارم بقيه به من كمك كنند. بايد انتخابات را فراموش كرده و از اين پس دست به دست هم براي پيشرفت فوتبال كمك كنيم.قريب در دور اول راي خوبي آورده بود و من پيش از دور دوم به اعضاي مجمع توصيه كردم كه توانايي‌ها و شايستگي او را نيز در نظر داشته باشند. شايد لحن گفتن من به گونه‌اي بوده است كه فكر كردند مي‌خواهم كنار بكشم اما ما بايد به خاطر فوتبال همه كار بكنيم تا بعدها حمايت همه را داشته باشيم. بايد طوري كار كنيم كه همه از ما راضي باشند تا بتوانيم كارمان را انجام دهيم.

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه اگر اعتراض عابديني و هشدار او به اعضاي مجمع نبود،‌ شما راي نمي‌آورديد؟ گفت: به هر حال اعضا اين تصميم را گرفتند و به من راي دادند. نمي‌توان قطعا درباره اين موضوع اظهارنظر كرد.

كفاشيان درباره برنامه‌هايش براي چهار سال آينده گفت: در بخش باشگاه‌ها كم كار كرديم و بايد تلاش كنيم تا عملكرد بهتري داشته باشيم. با توجه به اينكه مجمع انتخاباتي مستقل برگزار شد، الان از ما انتظار مي‌رود كه مستقل‌تر باشيم. بخش كميته توسعه را هم بايد گسترش بدهيم. همچنين در بخش اقتصادي و ساختارهاي تيم ملي هم بايد برنامه‌هايي داشته باشيم.

كفاشيان در پاسخ به سوالي درباره راي سفيد وزير و اينكه چرا در دور نخست چنين رايي ديده نشد؟ گفت: اين موضوع را بايد از ناظرين بپرسيد، من اطلاعي ندارم.

رييس فدراسيون فوتبال درباره راي ندادن مجمع به بهروز منتقمي براي پست نايب رييس دوم فدراسيون فوتبال گفت: به هر حال مجمع تشخيص داد كه به او راي ندهد. ما فرصت داريم كه نفرات بعدي را معرفي كنيم تا در جلسه بعدي مجمع كه دو ماه ديگر برگزار مي‌شود، راي بياورد.

كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه آيا عزيز محمدي معرفي خواهد شد يا خير گفت: هنوز هيچ چيز معلوم نيست، بايد مشورت كنم تا ببينم چه فردي مناسب است.

كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه قبلا گفته بوديد منتقمي سفارش وزارت است، از اينكه راي نياورد ناراحت نيستيد؟ گفت: آقاي منتقمي فرد شايسته‌اي هستند كه مي‌توانند به ما كمك كنند اما افراد شايسته‌ي ديگري هم وجود دارند كه بتوانند در اين پست خدمت كنند.

رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال كه آيا كابينه خود را “كفاشياني” مي‌بندد؟ گفت: انتخاب‌ها را مجمع انجام مي‌دهد. آن‌ها هم بايد آزاد باشند كه به هر كس كه مي‌خواهند راي بدهند.

در ادامه خبرنگاري از كفاشيان پرسيد “شما قبلا گفته بوديد كه قريب گزينه وزارت ورزش است ولي حالا كه او راي نياورده است، فكر مي‌كنيد حمايت وزارت ورزش و جوانان را داريد؟” كه رييس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال گفت: مسئله، من نيستم بلكه فوتبال كشور مسئله اصلي ماست. وقتي قرار است راي‌گيري كنيم، يعني مي‌خواهيم انتخابات داشته باشيم. اگر كارهاي ما انتصابي بود، من خيلي وقت پيش رفته بودم.

در ادامه خبرنگاري به كفاشيان گفت كه آيا آن ليواني كه پيش از اين‌ها گفته بود در دستش نيست اكنون در اختيار او قرار دارد كه وي در پاسخ گفت: اكنون خيلي چيزها دستم آمده است و فكر مي‌كنم با تجربه‌اي كه پيدا كرده‌ام اكنون آن ليوان در دست من باشد.

وي در پايان و در پاسخ به اين سوال كه تكليف نامه سازمان بازرسي كل كشور كه به نوعي انتخابات فدراسيون را با مشكل مواجه كرده بود به كجا رسيده است؟ گفت: اين نامه اساسنامه فدراسيون فوتبال را زير سوال برده بود ولي ما هم به سازمان بازرسي پاسخ داديم و اكنون هم در حال مكاتبه با اين سازمان براي برطرف شدن مشكل هستيم. هنوز شائبه به وجود آمده به وسيله آن نامه برطرف نشده است و ما تلاش مي‌كنيم كه اين مشكل را هرچه زودتر حل كنيم.

 

 

** حسين‌علي قريب: گزينه وزارت ورزش نبودم/ از شركت در انتخابات پشيمان نيستم

كانديداي رياست فدراسيون فوتبال مي گويد كه بايد از رييس فدراسيون انتخاب شده حمايت كرد.

حسين علي قريب در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه آيا از شركت در انتخابات پشيمان نيست، گفت: خير. اين فرصتي بود كه وارد انتخابات شوم و نتيجه‌ انتخابات بسيار خوب بود، ما هم برنامه‌هاي خودمان را ارائه كرديم. در نهايت انتخابات خوبي برگزار شد.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا در انتخابات شركت كرد، گفت: قبلا هم دلايلش را گفتم، احساس مي كردم كه بايد در وضعيت فعلي فدراسيون تغييراتي انجام شود كه البته عملا اين مساله اجابت نشد. بحث من بيشتر اين بود كه فدراسيون در مقطع كنوني نياز به يك تفكر و ايده جديد دارد و احساس مي كردم كه مي توانم اين كار را انجام بدهم و هدف من تغيير در وضعيت فدراسيون بود. ان‌شاءالله كه دست به دست هم بدهيم تا تيم ما به جام جهاني راه پيدا كند.

قريب درباره اين كه گزينه وزارت ورزش و جوانان بوده است يا خير؟ گفت: خير. گزينه مورد تاييد وزارت ورزش و جوانان راي اعضاي مجمع است.

او همچنين درباره صحبت‌هاي كفاشيان كه از اعضاي مجمع خواسته بود كه به قريب راي بدهند، گفت: از حسن ظن ايشان تشكر مي‌كنم.

قريب در پاسخ به اين سوال كه آيا قصد دارد باز هم در فوتبال فعاليت كند؟ گفت: به هر حال فعلا كه در فدراسيون فرصتي نيست و انتخابات انجام شده است و همه بايد از گزينه منتخب مجمع حمايت كنيم.

 

** عباسی: سازمان بازرسی نباید فدراسیون فوتبال را تحت‌الشعاع قرار دهد

وزیر ورزش و جوانان گفت: سازمان بازرسی مستقل است اما به هیچ وجه نباید فدراسیون فوتبال را تحت الشعاع قرار دهد.

محمد عباسی پس از پایان انتخابات فدراسیون فوتبال و تعیین اعضای هیئت رئیسه گفت: به همه کسانی که رای آوردند تبریک می گویم و از قریب، عزیز محمدی و سایر دوستان تشکر می کنم. بنا این است که از تجربیات آنها استفاده کنیم و فدراسیون از آنها بهره مند شود. قریب و محمدی حتما عنایت و به فدراسیون کمک خواهند کرد.

وی افزود: فدراسیون فوتبال کارهای زیادی دارد و دوست داریم اقدمات گذشته ادامه پیدا کند. در این دوره ای که پیش روی ما است دوستان تلاش کنند، آنها مسئولیت خود را می دانند. انتخابات شفاف بود و با وجود اینکه بحث بازرسی کل کشور مطرح شد انتخابات را برگزار کردیم. سازمان بازرسی مستقل است اما به هیچ وجه نباید فدراسیون را تحت الشعاع قرار دهد. ما حمایت خواهیم کرد و از رسانه ها خواهش می کنم همه چیز را خوب منعکس کنند چون با استانداردهای فیفا پیش رفتیم.

وی تصریح کرد: به خاطر حضور بانوان با حجاب اسلامی تبریک می گویم و این مسئله ارزش بسیار بالایی دارد و امیدوارم بانوان به راه خود ادامه دهند. از فدراسیون می خواهم به تیم های پایه، نوجوانان و جوانان اهمیت بدهد. چون نزدیک ۴۰ سال است به المپیک نرفتیم و از فدراسیونی ها می خواهم تلاش کنند چون توقع از این رشته بالا و البته بجاست. از بازیکنان تیم ملی تشکر می کنم و امیدوار هستم در ادامه راه با جدیت کار و به جام جهانی صعود کنند.

عباسی تاکید کرد: هم در وزارت ورزش و هم فدراسیون موضوع استانداردهای  ای اف سی مورد توجه قرار گرفت و از باشگاه ها می خواهم به صورت حرفه ای عمل کنند. مردم از وزارت ورزش توقع دارند و در این مقطع لازم می دانم مسائل فرهنگی ورزش در دستور کار فدراسیون قرار بگیرد چون ملت عزیز ایران به این موضوع حساسیت دارد. این توقع وزارت ورزش از فدراسیون است و امیدورام عزیزان مسئول در هیئت ها هم به این مسائل توجه کنند.

 

** فتح‌الله‌زاده: انتخاب نشدن من و رویانیان نشان داد به تیم‌های بزرگ اهمیت نمی‌دهند!

lدیرعامل باشگاه استقلال گفت: انتخاب نشدن من و رویانیان برای حضور در هیئت رئیسه نشان داد به تیم‌های بزرگ اهمیت نمی‌دهند!

علی فتح الله زاده در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات بسیار خوب بود و نشان داد مجمع فدراسیون چقدر مستقل است. شایعه شده بود قرار است از یک گزینه خاص حمایت شود اما چنین نشد و مجمع استقلال خود را به رخ همه کشید. امیدوارم در زیر ساخت‌ها با قدرت بیشتری جلو برویم.

وی در خصوص اظهار نظر کفاشیان در جریان رای گیری که گفته بود “به قریب هم رای دهید”، عنوان کرد: این صحبت مثل شمشیر دو لبه بود. شاید برخی اعضای مجمع مثل آقای عابدینی از آن خوششان نیامد و شاید برخی هم از این حرف خوششان آمد. در نهایت کفاشیان رای آورد و امیدوارم در فوتبال همه کمک کنیم چرا که فدراسیون کار سختی دارد.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که چه پیشنهادی برای کفاشیان دارد گفت: پیشنهاد دارم که در اجرای لیگ و کارهای استراتژیک بیشتر دخالت کند و جدی باشد چون فوتبال جدی است.

وی در خصوص اینکه عزیز محمدی در فدراسیون فوتبال بماند یا اینکه شخص جدیدی به جای او بیاید اظهار داشت: فکر می‌کنم عزیز محمدی بماند خوب است. یکی از نقاط قوت فدراسیون فوتبال سازمان لیگ است. من اگر خودم رئیس بودم او را حفظ می‌کردم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که به چه کسی رای داد، گفت: به هیچ کدام! به جای خودم امیدوار رضایی را معرفی کردم و از این طریق رفاقتم با هر 3 نفر را ثابت کردم ولی از ابتدا فکر می‌کردم که کفاشیان رای بیاورد.

فتح الله زاده در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود باشگاه استقلال می‌خواهد اشکان دژاگه را به خدمت بگیرد، گفت: دژاگه بازیکن خوبی است. اگر بدانیم که او بتواند به ایران بیاید تعلل نمی‌کنیم اما مذاکره‌ای با او نداشته‌ایم.

فتح الله زاده در خصوص اینکه مظلومی به طعنه گفته بازیکنان پرسپولیس در دربی دوپینگ کرده بودند گفت: این مسائل قدیمی است و مظلومی هم شوخی کرده است.

وی درباره اینکه هیچ یک از دو مدیران عامل باشگاه پرسپولیس و استقلال در هیئت رئیسه رای نیاوردند، گفت: این مسئله ثابت می‌کند که به تیم‌های بزرگ اهمیت نمی دهند. در بین 10 نفری بودم که برای هیئت رئیسه کاندیدا شده‌اند. نمی‌خواستم عضو هیچ گروهی باشم. با 3 رای کمتر به هیئت رئیسه ورود نکردم اما خیلی خوشحالم و باید همه در موفقیت فوتبال کمک کنیم. این طور مسائل نه شکست است و نه پیروزی همه باید یکدیگر را تشویق کنیم تا موفق شویم. مجمع امروز نشان داد یک مجمع مردانه است. دست همه آنها درد نکند و همه نشان دادند روی اعتقاد خودشان تصمیم گیری کردند. تهمتی به وزارت ورزش شده بود که دخالت می‌کند ولی مشخص شد که این طور نبود.

فتح الله زاده در خصوص اینکه 4 سال بعد برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا می‌شود یا خیر، گفت: برای 4 سال بعد یکی از کاندیداها خواهم بود. امسال هم گفته بودم اگر کفاشیان بیاید شرکت نمی‌کنم و روی حرفم ماندم.

وی در این خصوص که در این دوره در هیئت رئیسه کاندیدا شده بود و رای نیاورد و چطور می‌خواهد 4 سال بعد برای ریاست فدراسیون رای بیاورد گفت: این هیئت رئیسه 11 نفر بود اما شرایط رئیس فدراسیون فرق می‌کند. اینکه من گفتم به تیم‌های بزرگ اهمیت نمی‌دهند شوخی کردم. مسئله اینجا است که برای هیئت رئیسه نمی‌خواستم در گروهی باشم. از اعضای مجمع می‌توانید بپرسید برای امروز به هیچ کس زنگ نزدم. اگر با 70 عضو مجمع تماس داشتم حداقل بیشتر از این رای که امروز آوردم رای کسب می‌کردم. نمی‌خواستم کسی را در معذورات بگذارم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که معتقد است اعضای هیئت رئیسه با لابی انتخاب شده‌اند گفت: لابی خیلی مهم است اینکه به کسی زنگ بزنی و برنامه‌هایت را بگویی و او را توجیه کنی خیلی تاثیر گذار است. لابی مثل تبلیغ می‌ماند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قریب قرار است جای او در باشگاه استقلال حضور پیدا کند، گفت: قریب روی چشم من جای دارد و یکی از بهترین گزینه‌های برای مدیریت استقلال است.

 

**عزيز محمدي: خدا شاهد است از انتخاب كفاشيان خوشحالم/ درخواست شود، با فدراسيون همكاري میکنم

نامزد رياست فدراسيون فوتبال پس از انتخاب كفاشيان، از اين راي مجمع خوشحال بود و درباره حضور آينده‌اش در فدراسيون گفت: اگر فدراسيون براي حضورم در سازمان ليگ درخواستي داشته باشد، خوشحال مي‌شوم تا با آنها همكاري كنم.

عزيز الله محمدي پس از برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: بايد به آقاي كفاشيان تبريك بگويم كه به عنوان رييس فدراسيون انتخاب شد، چرا كه فوتبال نيازمند ثبات مديريتي بود. كفاشيان تازه در AFC جا افتاده بود و اگر از فدراسيون مي‌رفت، ايران اين جايگاه را از دست مي داد.

وي ادامه داد: خوشحالم كه كفاشيان اين مسئوليت را بر عهده گرفت و براي چهار سال ديگر سكان فوتبال ايران را در دست خواهد داشت. از طرف ديگر انتخاب اعضاي مجمع نيز نشان داد كه اين اعضاي فوتبالي فدراسيون هستند كه براي آن تصميم مي‌گيرند كه اين چيز خوبي است.

رييس سازمان ليگ فوتبال ايران درباره ادامه فعاليتش در فدراسيون گفت: هم اكنون در حال انجام دادن كارمان در سازمان ليگ هستيم. درباره اين مساله بايد از خود كفاشيان سوال بپرسيد، من هم اكنون در خدمت فوتبال هستم و وظيفه‌ام را انجام مي‌دهم.

عزيز محمدي در پاسخ به اين سوال كه در صورت درخواست كفاشيان در فدراسيون خواهيم ماند، بيان كرد: هم اكنون كه در سازمان ليگ فعاليت مي‌كنم اگر از من خواسته شود، خوشحال مي شوم كه در سازمان ليگ فعاليتم را ادامه دهم. اگر نمي‌خواستم اين درخواست را بپذيرم كه با فدراسيون همكاري نمي‌كردم. البته اگر كس ديگري نيز براي اين كار معرفي شود، باز هم خوشحال خواهم شد.

وي ادامه داد: به اين دليل كانديداي انتخابات فدراسيون شدم تا رقابت در مجمع زياد شود. من و آقاي كفاشيان هر دو وارد صحنه شديم و خيلي ها فكر مي‌كردند كه من به نفع او و يا كفاشيان به نفع من كنار خواهد كشيد، اما به دليل باقي ماندن رقابت، تا آخر ايستاديم و در انتخابات حاضر شديم.

عزيز محمدي در پاسخ به اين سوال كه آيا پيش از انتخابات سفارشي براي كنار كشيدن شما از انتخابات شده بود، گفت: هيچ سفارشي براي كنار كشيدن من وجود نداشت، من وارد صحنه شدم و تا آخر نيز در انتخابات باقي ماندم ، حق با آقاي كفاشيان بود و توانست راي بياورد.

وي درباره صحبت‌هاي كفاشيان مبني بر صحبتش در خطاب به اعضاي مجمع براي راي دادن به آقاي قريب نيز گفت: بين دو راي گيري، آقاي كفاشيان به اين دليل كه آقاي قريب از طرف وزارتخانه كانديدا شده بود، مي‌خواست احترام بگذارد و به همين دليل به مجمع گفت آقاي قريب گزينه خوبي براي فدراسيون است، اما مجمع آقاي كفاشيان را دوست داشت و او را انتخاب كرد و من نيز به او تبريك مي‌گويم.

عزيز محمدي در پايان بيان كرد: گفته بودم سال سختي در فوتبال است و حالا كه كفاشيان رييس فدراسيون شده خدا شاهد است كه خوشحالم . شخصيت بشاش و خنده روي كفاشيان براي فضاي فوتبال نياز است و حالا بايد همه با هم به او كمك كنيم تا فوتبال شرايط ايده‌آلي را به دست بياورد.

 

** تاج: گفته بودم کنار می‌کشم/ مجمع عاقل است

عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال مي گويد كه كفاشيان به قولش عمل كرد و تا آخر انتخابات باقي ماند.

مهدي تاج درباره انتخابات فدراسيون فوتبال و ابقا شدن علي كفاشيان اظهار كرد: به دليل اين كه خودم كانديداي اين سمت نبودم، شايد نگاهم به اين مساله متفاوت باشد. شب گذشته با كفاشيان جلسه داشتيم و از او پرسيدم كه آيا مي ماند يا خير، گفت كه مي‌ماند من هم از قبل اعلام كرده بودم كه اگر كفاشيان در انتخابات بماند، كنار مي‌كشم. او هم قول داده بود كه تا آخر بماند و اين كار را انجام دهد.

وي افزود: ما در فوتبال هستيم، اما حضورمان نسبت به قبل كمتر است و نمي خواستم كه زياد درگير فوتبال باشم.

 

** عابديني: انتخابات كاملا سالم بود/مي‌ترسيدم به كفاشيان تذكر داده باشند كه كنار بكشد

مديرعامل باشگاه داماش گيلان ضمن ابراز خوشحالي از انتخاب مجدد كفاشيان، انتخابات امروز مجمع فدراسيون فوتبال را كاملا سالم توصيف كرد.

امير عابديني پس از راي گيري مجمع انتخابات فدراسيون فوتبال كه با پيروزي علي كفاشيان در دور دوم همراه بود، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم كه انتخابات كاملا سالم برگزار شد و آقاي كفاشيان مجددا انتخاب شد. ثبات يكي از مهم‌ترين عوامل موفقيت است و ما تاكنون رييس فدراسيوني نداشتيم كه در 2 دوره پشت سر هم رياست فدراسيون را در اختيار داشته باشد.

عابديني درباره اعتراضي كه به سخنان كفاشيان پيش از آغاز دور دوم انتخابات داشت، اظهار كرد: من مي‌ترسيدم كه در اين بين به كفاشيان تذكر داده باشند كه كنار بكشد. به همين دليل آن اعتراض را مطرح كردم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا حركت كفاشيان نمايشي و براي تحت تاثير قرار دادن جو مجمع نبود، گفت: كفاشيان اين كاره نيست. اگر آقاي كفاشيان اينقدر سياست داشت كه وضع فوتبال ما اين نبود!

عابديني درباره ابهام در موضوع راي سفيد وزير ورزش و جوانان گفت: من نمي دانم. اين مساله را بايد از خودش سوال كنيد. من از كجا بدانم كه چه كسي به چه نامزدي راي داده و چه كسي راي سفيد داده است.

عضو مجمع فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال كه چرا با وجود انتقادهاي زياد اكنون از انتخاب كفاشيان خوشحال هستيد، گفت: من منتقد هستم و زبانم را نمي‌بندم، از اين به بعد هم اگر با مشكلي و يا مساله‌اي روبرو شوم، قطعا انتقاد مي‌كنم.

عابديني كه مدام صحبت‌هايش از سوي خبرنگاران قطع مي‌شد، با خنده گفت: اجازه بدهيد حرفم تمام شود. من مثل شما نيستم كه همه چيز را مرتب بگويم. آقاي كفاشيان با توجه به تجربه اي كه داشت گزينه مناسبي بود و مجمع به اين نتيجه‌ رسيد كه بايد رييس فدراسيون باشد. ان‌شاءالله برنامه ايشان راهبردي باشد و همه حمايت كنيم. ضمن اين كه تيم ملي سخت‌ترين بازي‌ها را در چند ماه آينده پيش رو دارد و به همين دليل صلاح نبود كه تغييراتي به وجود آيد.

وي درباره راي اعتماد ندادن مجمع به بهروز منتقمي براي پست نايب رييسي دوم فدراسيون فوتبال گفت: آقاي منتقمي فرد شناخته شده اي نيست. فكر مي‌كنم عزيز محمدي كه آدم شناخته شده اي است و در اين چهار سال كار كرده گزينه مناسب‌تري باشد و احتمالا از سوي آقاي كفاشيان براي گرفتن راي به مجمع معرفي شود.

عابديني در پايان درباره موضوع مشكل مالي باشگاه داماش گيلان گفت: در حال حاضر ما 5.5 ميليارد تومان بدهي داريم كه اميدوارم مسئولان از ما حمايت كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)