رضایی غوغا کرد، نوری گلزنی


مرجع خبری پرسپولیس : تيم ملي فوتبال ايران با نتيجه 3 بر صفر برابر امارات به برتري رسيد و تنها تيم 9 امتيازي جام ملت‌ها شد.

 

ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و امارات در چارچوب مرحله گروهي جام ملت‌هاي 2011 آسيا از ساعت 19:45 در ورزشگاه قطر اسپورت و در حضور كمتر از شش هزار تماشاگر برگزار شد و با برتري 3 بر صفر ايران خاتمه يافت.

 

آرش افشين در دقيقه 70، محمد نوري در دقيقه 83 و وليد عباس (مدافع امارات) در دقيقه 93 برای ایران گلزنی کردند و دو گل از سه گل تیم روی پاس گل غلامرضا رضایی بدست آمد.

 

 

كيم دونگ جين از كره جنوبي قضاوت مسابقه را برعهده داشت كه به آرش افشين و محسن بنگر از ايران كارت زرد نشان داد.

 

داور آرش افشين را در دقيقه 74 با دادن كارت زرد دوم از ميدان اخراج كرد. خالد سبيل از امارات نيز در دقيقه 79 از ميدان اخراج شد.

 

تيم ملي ايران پيش از اين ديدار با دو برد متوالي برابر كره شمالي و عراق صعودش را به عنوان تيم اول گروه چهار به مرحله يك چهارم نهايي قطعي كرده بود. ايران ساعت 19:55 شنبه آينده در اين مرحله بايد به مصاف كره جنوبي برود.

 

به محض ورود غلامرضا رضايي به زمين مسابقه كه جايگزين مسعود شجاعي شد نت‌برداري كادر فني كره‌جنوبي جدي‌تر از گذشته شد.

 

تركيب تيم ملي فوتبال ايران:
شهاب گردان، فرشيد طالبي، محسن بنگر، احسان حاج صفي( از دقيقه 60 محمد نصرتي)، خسرو حيدري، قاسم حدادي فر، آندرانيك تيموريان، محمد نوري، مسعود شجاعي( از دقيقه 46 غلامرضا رضايي)، آرش افشين و محمد غلامي( از دقيقه 83 رضا نوروزي)

سرمربي: افشين قطبي

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)