پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: عقد قرارداد میان دایی و پرسپولیس از نظر قانونی بلامانع است.

امیر عابدینی درباره انتخاب دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: این ماجرا دو بخش دارد. بخش اول اینکه پرسپولیس در انتخاب سرمربی تصمیم بسیار درستی گرفت و اطمینان دارم دایی با درایت و درک بالایی که از فوتبال دارد پرسپولیس را به موفقیت می رساند. بخش دوم ماجرا مربوط به رضایتنامه و اظهارات آقای زنجانی مبنی بر شرط گذاشتن است که من ترجیح می دهم درباره آن حرفی نزنم و سکوت کنم.

وی درباره نحوه قرارداد دایی تاکید کرد: من شنیده ام که قرارداد دایی در روز 17 اردیبهشت ماه امضا شده و از طرفی این قرارداد تا 5 روز بعد از آن باید به هیات فوتبال می رفته است. حالا که نرفته عقد قرارداد جدید برای دایی بلامانع است و قرارداد دایی با راه آهن سندیت ندارد.

او ادامه داد: البته مدیران باشگاه ها هم نباید سخت بگیرند وقتی پیشنهاد بهتری به سرمربی می رسد. به ویژه برای فردی مثل علی دایی. یک روز ابراهیم قاسمپور آمد نزد من و گفت حاجی من از مس پیشنهاد دارم و شرایطش بهتر است. با او دست دادم و خداحافظی کردیم.

عابدینی در پایان درباره داماش افزود: ما دیگر عادت کرده ایم. تیم پول ندارد اما چون به این شرایط عادت کرده ایم، مشکلی وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)