هافبک تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به سؤال خبرنگاران در مورد مسائل مالی واکنش نشان داد.

امید عالیشاه پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: نیمه دوم خوبی را پشت‌سر گذاشتیم ولی متأسفانه از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم. این اتفاق به خاطر جوی که برای دربی حاکم است، افتاد ولی این بازی هم مثل بقیه بازی‌ها سه امتیاز دارد. نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

وی در مورد اینکه آیا بازی بدون تماشاگر استرس همیشگی را دارد، گفت: خودم وقتی تماشاگر در استادیوم هست لذت می‌برم. آنها هیجان بازی را بیشتر می‌کنند و حضورشان تأثیرگذار است. در کل دنیا یک سال است ورود هواداران آزاد شده باید شرایط را مهیا کنند و بتوانند کنترل کنند تا تماشاگران حضور داشته باشند. نمی‌دانم چرا تا این حد دست دست می‌کنند؟

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه ممکن است در کشور آلمان دوباره بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود، اظهار داشت: یک سال و هشت ما است که با تماشاگر برگزار کرده‌اند و حالا شاید دوباره این اتفاق بیفتد اما یک بازی را کلاً با تماشاگر انجام دادیم و دوباره سریع حضور تماشاگران ممنوع شد.

عالیشاه در مورد وضعیت مالی پرسپولیس و دریافت ۱۵درصد از قراردادها عنوان کرد: نمی‌دانم جریان چیست که مدام در مورد مسائل مالی صحبت می‌کنید. بار قبل استوری گذاشتیم و این سؤال را پرسیدید الان هم دوباره می‌پرسید؟ اگر اتفاقی بیفتد خودمان صحبت می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)