پرسولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید این تیم برای حضور قدرتمند در آسیا نیاز به جذب بازیکن در تمام پست‌ها دارد.

ضیا عربشاهی درباره هم‌گروهی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های النصر عربستان، لخویا قطر و برنده بازی الجزیره امارات و بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: معتقدم پرسپولیس در گروه خوبی قرار گرفته است اما اگر می‌خواهد از گروهش صعود کند، باید در تمام پست‌ها بازیکن جذب کند.

وی افزود: در حال حاضر پرسپولیس بازیکنانی که در حد نام پرسپولیس هستند در اختیار ندارد و تعدادی از بازیکنانش هم دچار مصدومیت شده‌اند. این تیم قطعا نیاز به تقویت دارد.

عربشاهی درباره النصر عربستان و لخویا قطر گفت: النصر از تیم‌های قدرتمند امارات محسوب می‌شود و معتقدم پرسپولیس کار سختی مقابل این تیم‌ها خواهد داشت، البته نباید لخویا قطر را هم دست کم بگیریم زیرا این تیم همیشه در آسیا صاحب نام بوده و برای تیم‌های ایرانی دردسرساز بوده است.

وی در ادامه تاکید کرد: معتقدم فولاد خوزستان در گروه مرگ قرار گرفته است. زیرا نماینده ازبکستان همیشه در آسیا قدرتمند ظاهر شده و می‌تواند برای فولاد هم دردسرساز شود. فولاد خوزستان هم باید همچون پرسپولیس تیمش را تقویت کند تا با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود. البته اگر پرسپولیس تیمش را تقویت کند و طوری شود که یک نیمکت قوی داشته باشد مطمئنا در آسیا می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)