بازیکن سابق تیم ملی گفت: تیم ملی از قدیم تاکتیک نداشته الان هم ندارد.

به گزارش اوج، خداداد عزیزی درباره آمار فوق العاده رضا قوچان نژاد در تیم ملی اظهار داشت: رضا توانایی هایش در تیم ملی را نشان داده. او مهاجم گلزنی است که نمی توان گفت گلهایش الکی بوده اند. قوچان نژاد هم به تیمهای ضعیف گل زده هم به تیمهای قوی.

خداداد در پاسخ به این سئوال که آیا قوچان نژاد می تواند مشکل گلزنی تیم ملی را حل کند، ادامه داد: رضا مهاجمی است که می تواند به درخشش ادامه دهد اما به نظر من نه او نه هیچ بازیکن دیگری نمی توانند مثل علی دایی شوند و به رکورد گلزنی او برسند.

عزیزی درباره انتقادهایش از دعوت از بازیکنان شاغل در لیگهای اروپایی به تیم ملی، تصریح کرد: من هیچ مشکلی با نفرات دعوت شده ندارم و توانایی آنها را قبول دارم اما بحث من این است که نباید، ملاک دعوت از بازیکنان، حضور آنها در فوتبال اروپا باشد.

خداداد در پاسخ به این سئوال که شاید کی روش با دعوت از بازیکنان شاغل از اروپا، بازیکنانی را می خواهد که زودتر با تاکتیکهای او هماهنگ شوند، گفت: این حرف را قبول ندارم چون تیم ملی تاکتیک ندارد. شما در 5 بازی ابتدایی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی هیچ تاکتیکی نمی بینید. البته کی روش مقصر این موضوع نیست. تیم ملی ما از قدیم تاکتیک نداشته و الان هم ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)