علیرضا محمد، پیشکسوت پرسپولیس از دلایل شکست سرخ‌ها می‌گوید و معتقد است تیم یحیی شخصیت قهرمانی دارد و برای ششمین سال متوالی قهرمان ایران خواهد شد.

علیرضا محمد مدافع راست اواخر دهه هشتاد پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «سلام تهران» در خصوص نتیجه پرسپولیس در مقابل الهلال عربستان گفت: این باخت برای پرسپولیسی که قهرمانی‌های متعددی را کسب کرد بسیار سنگین بود؛ الهلال تیم خوب و با کیفیت و لِول بالایی بود و برای کسب این پیروزی هزینه زیادی صرف کرد. در مقابل این تیم، پرسپولیسی قرار داشت که جای نیروهای کلیدی در پست‌های مهمش خالی بود و از طرفی قرمزها بازی با کیفیت همیشگی خود را ارائه ندادند.

این پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان تیمِ ما اسیر پرس سنگین تیم الهلال شدند. هافبک‌های الهلال قوی بودند و با حملات شدید بر دفاع راست به تیم مقابل غلبه کردند و پرسپولیس در میانه میدان نتوانست توپ را به درستی هدایت کند.

محمد جای خالی بازیکنان کلیدی مثل نوراللهی و کنعانی را از دلایل دیگر این شکست عنوان کرد و گفت: این بازی ارائه شده، بازی همیشگی تیم پرسپولیس نبود و بازیکنان اسیر قدرت الهلال شدند و حریف با ضربه های متعدد تیم را پرس کرد. اگر باشگاه پرسپولیس از لحاظ مالی بازیکنان را تامین کند تیم می‌تواند نیروهای خوب خود را حفظ کند و دلیلی برای کناره‌گیری مُهره‌های مهمی مثل شجاع، احمد و کنعانی وجود نخواهد داشت.

مدافع سابق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس قدرت اول آسیاست و با این نتیجه از ارزش‌های پرسپولیس کم نشد. پرسپولیس همچنان مدعی اول قهرمانی است و شخصیت قهرمانی دارد و برای ششمین سال متوالی می‌تواند قهرمان ایران شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)