دبیر ستاد منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال گفت: در حال تهیه و ارسال گزارشی از رفتارهای در خور شان علیرضا واحدی نیکبخت و ارسال آن به کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری هستیم تا این بازیکن بخشیده شود.

 

علیرضا علیپور در خصوص احتمال بخشش این بازیکن تصریح کرد: با توجه به عملکرد دو سال اخیر نیکبخت و رفتارهای در خور شان این بازیکن گزارشی را تنظیم کردیم تا به کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری ارسال کنیم. رفتارهای نیکبخت به گونه‌ای بوده است که ما هم درخواست می‌کنیم محرومیت این بازیکن هرچه زودتر بخشیده شود.

وی افزود: هر بازیکنی که اشتباه کرده است نباید اعدام شود. تاوان هر اشتباه را باید متناسب با نوع اشتباه پرداخت کرد. نیکبخت زندگی شخصی و فوتبالی خود را به خوبی مدیریت نکرده بود ولی ما هم نباید اجازه بدهیم با محرومیتش بیشتر از این آسیب ببیند. محرومیت بیشتر نیکبخت یعنی نابودی مطلق زندگی او.

علیپور در پاسخ به این سئوال که “صحبت‌های نیکبخت در برنامه نود تا چه اندازه در اقدام شما موثر بوده است؟”، تاکید کرد: من برای برنامه نود احترام زیادی قائلم اما بخشیدن نیکبخت به عملکرد خودش در دو سال گذشته برمی‌گردد نه این برنامه.

وی یادآور شد: گزارش ما در حال تدوین است و در اولین فرصت به کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری ارسال می‌شود. من پیش و پس از ماه رمضان چند جلسه با نیکبخت داشته‌ام و با او در ارتباط بودم.

کاظمی روز جمعه در مصاحبه‌ای از علیرضا علیپور پیش از سفرش به کربلا حلالیت طلبیده بود. دبیر ستاد منشور اخلاقی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در این خصوص گفت: من این موضوع را از شما می‌شنوم و در جریان آن نیستم.

علیپور افزود: به هر حال امیدوارم زیارت کاظمی قبول باشد. من با کاظمی قهر نبوده‌ام که حالا بخواهم آشتی کنم چون هیچ وقت مسائل شخصی را در کارم دخالت نداده‌ام. شاید کاظمی قبلا فکر می‌کرد من نظرات و مسائل خصوصی را در کارم دخیل می‌کنم ولی من فقط طبق قانون عمل کرده‌ام.

وی در پایان تاکید کرد: انشاءالله که کاظمی در کارش موفق باشد و شرایط ایشان هم برای فعالیت فراهم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)