پرسپولیس نیوز : حمید رضا علی عسگری گفت:با تمام وجود در خدمت پرسپولیس و دایی هستم و امیدوارم روزهای خوبی را برای هواداران به وجود بیاوریم.

وی درباره همزمانی بازگشتش به پرسپولیس با بازگشت علی دایی به جمع سرخپوشان اظهار داشت:واقعیتش را بخواهید هرگز فکر نمی کردم که شرایطی به وجود بیاید که با دایی به خانه ام برگردم.من قبلا که با او صحبت کرده بودم برداشتم این بود که در راه آهن ماندگار است ولی خیلی خوشحالم که حضور دوباره من در پرسپولیس با بازگشت دایی همراه شد و امیدوارم بتوانم به روزهای اوج خودم بازگردم.به هواداران پرسپولیس قول می دهم فصل آتی حمید علی عسگری متفاوتی را خواهند دید.

وی درباره اینکه آیا تمایل داشت در صورت ادامه حضور دایی در راه آهن در این تیم بماند عنوان کرد:فصل که به پایان رسید،باشگاه راه آهن به من اعلام کرد که در لیست فصل جدید هم قرار دارم و گفتند اگر باشگاه پرسپولیس رضایتت را بدهد علاقمندند با من قرارداد جدیدی امضا کنند.با این وجود بهترین اتفاق ممکن برای من این بود که به پرسپولیسی برگردم که علی دایی سرمربی اش شده است.

علی عسگری درباره اینکه آیا اتفاقات فصل گذشته ای که برایش در پرسپولیس رخ داد را فراموش کرده است یا نه گفت:من نمی توانم دروغ بگویم.واقعیتش این است که از دست آقایحیی که خیلی برایش احترام قائل هستم ناراحتم اما اینطور هم نیست که بگویم او را نمی بخشم.دلیل ناراحتی من این است که نفهمیدم به چه دلیل از پرسپولیس کنار گذاشته شدم.با این وجود امیدوارم آقایحیی هر جایی هست موفق باشد.

وی ادامه داد:خدا می داند از شکست پرسپولیس در فینال جام جذفی چقدر ناراحت شدم.اول به خاطر علاقه ام به پرسپولیس و بعد اینکه من بازیکن این تیم بودم و دوست داشتم وقتی برمی گردم با پرسپولیس در آسیا حضور داشته باشم.یاد گرفته ام هرگز از شکست دیگران خوشحال نشوم.

علی عسگری تاکید کرد:الان که حرف می زنم با صراحت می گویم از اینکه چند ماه کنار تیم محبوبم نبودم خوشحالم.این را از ته دل می گویم.خواست خدا بود که مدتی در کنار پرسپولیس نباشم تا خیلی مسائل متوجه شوم.فکر می کنم این بزرگترین لطفی بود که خدا در حق من کرد تا قدر شرایطم را بدانم.

وی درباره شایعاتی که پیرامون حضورش در استقلال منتشر شده بود و باعث موضع گیری باشگاه پرسپولیس شد اظهار داشت:استقلال با من به صورت مستقیم صحبت نکرد.شاید با واسطه هایی حرف زده شد اما با من هرگز.در آن مقطع فقط درودگر مدیرعامل ملوان بود که با من به صورت مستقیم صحبت کرد اما تصمیم را گرفته بودم و می خواستم به راه آهن بروم.از سوی دیگر بازیکنی که 6 سال در پرسپولیس بازی کرده است،کار احمقانه ای بود که به استقلال برود و کلا این بحث به نظرم شیطنت بود.

علی عسگری تاکید کرد:انگیزه بالایی برای موفقیت در پرسپولیس دارم.ماههای سختی را سپری کردم اما می دانستم پایانش اینطوری می شود.با تمام وجود در خدمت پرسپولیس و دایی هستم و امیدوارم روزهای خوبی را برای هواداران به وجود بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)