بازیکن پرسپولیس گفت: می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را بدست آوریم. از لحاظ تاکتیکی یک سر و گردن از حریف بالاتر بودیم.

فرشاد فرجی پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۷ گفت: می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را بدست آوریم. از لحاظ تاکتیکی یک سر و گردن از حریف بالاتر بودیم. خیلی خوب توانستیم تاکتیک خودمان را به حریف دیکته کنیم ولی متاسفانه نتیجه دلخواه خودمان را نگرفتیم. البته از نمایش خودمان تا حدودی راضی هستیم.

وی در خصوص درگیری با ژستد در پایان مسابقه گفت: قبل از اینکه وارد این صحنه بشویم، لطفا در خصوص صحنه قبل صحبت کنیم که داور آفساید را نگرفت. من برخوردی نداشتم ولی داور آفساید را نگرفت. به نظرم تنش‌های کنار زمین تیم حریف روی تصمیمات داور اثرگذار بود.

فرجی در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا ژستد او را با آرنج زده، اظهار داشت: ژستد قد و قامت بالایی دارد و در چندین صحنه با هم برخورد داشتیم. فوتبال است و شاید داور می‌توانست برخی از صحنه‌ها را خطا بگیرد. با این حال من به تصمیمات آقای بنیادی فر احترام می‌گذارم. به نظرم نیمکت حریف روی ایشان تاثیر زیادی گذاشت.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار که این مسابقه راضی کننده برای هواداران نبود، گفت: شما از طرف هواداران صحبت می‌کنید؟ از نظر فنی تیم پرسپولیس خوب بازی کرد ولی از نظر نتیجه راضی کننده برای خود ما نیز نبود. همین که توانستیم کلین شیت کنیم و بازی خوبی به نمایش گذاریم جای شکرش باقی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)