محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال در بخشی از صحبت‌های عجیب امروز خود مدعی شد که یکی از بازیکنان مشمول برای فرار از سربازی به تیم ملی دعوت شده.

محمد مومنی مهاجم اسبق استقلال و عضو هیات مدیره کنونی این باشگاه، در روز پرماجرایی که داشته، در بخشی از ادعاهای خود عنوان کرده که یکی از بازیکنان مشمول با حضور در تیم ملی به دنبال این بوده تا سربازی‌اش را به تعویق بیندازد.

مومنی در اینباره گفته: ” در همین کشور خودمان بازیکنانی به خاطر نرفتن به سربازی در 28 سالگی به تیم ملی دعوت شدند این‌ها معلوم است و نیازی نیست من بگویم. پیشینه فدراسیون فوتبال مشخص است و من نمی‌توانم از خودم بگویم. بازیکنی به تیم ملی دعوت شد که به سربازی نرود اسمش هم هست و نمی‌خواهم بگویم.”

در این رابطه فرشاد فرجی گفتگویی داشت که در ادامه توضیحات مدافع پرسپولیس را می‌خوانید.

صحبت‌های محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال را شنیده‌ای؟
نه اتفاق خاصی افتاده است؟

درباره شما گفته و اینکه برای اینکه مشمول خدمت سربازی نشوی به تیم ملی دعوت شده‌ای!
مطمئن هستید ایشان درباره من صحبت کرده است؟ خدمت سربازی و من؟ بعید می‌دانم منظور ایشان من بوده باشم.

کاملا با توجه به بحث‌ها و حواشی که در فضای مجازی درباره خدمت سربازی شما شکل گرفته بود، مشخص است که منظور آقای مومنی شما هستید.
در این مدت سکوت کردم به خاطر اینکه شرایط پرسپولیس را درک کردم و نمی‌خواستم وارد جنجال آنها شوم. به گواه همه کسانی که من را می‌شناسند می دانند که همیشه سرم در کار خودم بوده و تنها به فوتبال فکر می‌کنم. هیچ وقت دنبال جنجال و حاشیه نبودم. الان هم بعید می‌دانم منظور ایشان من بوده باشم.

چرا؟ مگر شما 28 ساله نیستی و تازه به اردوی تیم ملی دعوت نشدی؟ بحث کارت خدمت سربازی‌ات هم چند وقتی است که مطرح شده است. 
من کارت پایان خدمت دارم و نمی‌دانم چرا باید منظور ایشان من باشم. خدا را شکر که مملکت اینقدر قانون دارد که بخواهند به راحتی استعلام بگیرند و متوجه شوند. گفتم که دوست ندارم به این مسائل بپردازم. اما مطمئن باشید که اگر مشکلی درباره من وجود داشت تا الان هزار بار کاری کرده بودند. خدا را شکر که تمام استعلام‌ها چه در سازمان لیگ هست و چه در باشگاه و مشکلی نیست. این بحث‌ها هم بیشتر برای خارج شدن از فشار هواداران است و کاش بدانند که هواداران فوتبالی این روزها خیلی باهوش‌تر از این هستند که بخواهند با این کری‌ها یا حرف‌های بدون مستند به به و چه چه کنند و بگویند وااااو چه مدیری. الان فوتبالیست را با فوتبالش در زمین و مدیران را هم با عملکردش در خارج از آن می‌شناسند. من قصد بی احترامی به کسی را ندارم و همانطور که گفتم احتمالا منظور ایشان هم من نبودم چرا که استعلام‌های کارت پایان خدمت من کاملا مشخص است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)