بیمه‌دات‌کام در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در زمینه ورزش از زمستان 1400 اسپانسر رسمی پرسپولیس است و جامعه را به ورزش تشویق می‌کند. مجموعه بیمه‌دات‌کام در کمپین اخیر خود از تدلاسو به عنوان چهره تبلیغاتی در تیزرهای تلویزیونی، بیلبوردهای تبلیغاتی و همچنین در فضای مجازی استفاده کرده است.

 

تدلاسو اسم یک سریال تلویزیونی است که شخصیت اصلی آن یک مربی فوتبال است که با پایبندی به اخلاق و انجام درست کارها، صداقت و مثبت‌نگری تیم فوتبال ای اف سی ریچموند را به سمت موفقیت و پیروزی می‌برد.

بیمه‌دات‌کام یک کارگزاری آنلاین فروش بیمه است و در زمینه فروش انواع بیمه‌هابه ویژه بیمه ورزشی فعالیت دارد. این مجموعه برای رفاه حال بیمه‌گزاران مزایای زیادی را به آن‌ها ارائه می‌کند که مهم‌ترین آن را می‌توان امکان خرید قسطی بیمه بدون نیاز به چک و سفته واقعی و پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته در تمام ایام هفته دانست.

در همین راستا بیمه‌دات‌کام در کمپین جدید خود با الهام از ورزش اتومبیل‌رانی، بازی ماشین بدون توقف را طراحی کرده است. همان‌طور که می‌دانید ماشین بازی یکی از بازی‌های محبوب در سراسر دنیا است. در ادامه این مقاله بازی ماشین بدون توقف را به طور کامل برای شما شرح می‌دهیم.

نحوه شرکت در بازی ماشین بدون توقف

بازی ماشین بدون توقف در عین سادگی، هیجان زیادی دارد. چرا که بعد از طی کردن مسیر شما به خانه جوایز هدایت می‌شوید. نحوه شرکت در بازی ماشین بدون توقف به شرح زیر است:

  • ابتدا به صفحه کمپین وارد شوید و روی شروع بازی کلیک کنید.

  • سپس شماره همراه خود را وارد نمایید.

  • در مرحله بعد رمز عبور خود را وارد نمایید. در صورتی که رمز عبور ندارید درخواست ورود با رمز یکبار مصرف را بزنید تا رمز برای شما ارسال شود.

  • با وارد کردن رمز عبور یا رمز یکبار مصرف شما به صفحه بازی وارد می‌شوید.

  • در صفحه جدید روی آماده‌ام کلیک کنید و وارد مسابقه شوید.

توجه داشته باشید که برای هدایت خودرو می‌توانید از دکمه‌های چپ و راست روی صفحه نمایش یا کیبورد استفاده کنید. بعد از رسیدن به خط پایان رکورد و تعداد شانس‌های شما برای باز کردن جعبه‌های جوایز مشخص می‌شود.

نحوه محاسبه امتیازات در بازی ماشین بدون توقف

امتیازات در بازی ماشین بدون توقف براساس مدت زمانی که مسیر را طی کرده‌اید، تعیین می‌شود. بر همین اساس برای افرادی که در بازه 60 تا 85 ثانیه به پایان بازی برسند 3 شانس در خانه جوایز، برای افرادی که بین 85 تا 120 ثانیه به خط پایان برسند 2 شانس و برای افرادی که بعد از 120 ثانیه به پایان بازی برسند 1 شانس در خانه جوایز در نظر گرفته شده‌است.

چند بار می‌توان در بازی ماشین بدون توقف شرکت کرد؟

افراد می‌توانند در مجموع هشت بار در بازی ماشین بدون توقف شرکت کنند. در ابتدای بازی شما دو جان دارید، با فرستادن لینک بازی به دوستان خودبه ازای 4 نفر اول، 4 جان به شما داده می‌شود و با خرید بیمه از بیمه‌دات‌کام هم دو جان به شما داده خواهد شد تا دوباره در بازی شرکت نمایید.

جوایز مسابقه بازی ماشین بدون توقف

شما بعد از هر بار شرکت در بازی باید به خانه جوایز بروید و شانس خود را برای دریافت جایزه محک بزنید. دقت داشته باشید که امکان جمع شدن شانس‌ها وجود ندارد و در صورتی که به خانه جوایز نروید شانس شما می‌سوزد. جوایز بازی ماشین بدون توقف به شرح زیر هستند:

  • گوشی هوشمند
  • ساعت هوشمند
  • اپل واچ
  • هندزفری بلوتوثی
  • هارد
  • پاوربانک
  • تور کیش یا قشم
  • یکسال بیمه شخص ثالث رایگان
  • یکسال بیمه بدنه رایگان

در بازی ماشین بدون توقف شرکت کن و جایزه ببر

بیمه‌دات‌کام همیشه حامی ورزش و ورزشکاران است و این موضوع را با استفاده از یک کاراکتر ورزشی در تبلیغات تلویزیونی خود نیز یک بار دیگر به ما یادآوری می‌کند. بازی ماشین بدون توقف علاوه بر ایجاد هیجان و احساس نوستالژیک، جوایز زیادی نیز برای شرکت‌کنندگان دارد. در این مقاله در مورد بازی ماشین بدون توقف با شما صحبت کردیم. هر چه سریع‌تر به صفحه کمپین بازی وارد شوید و شانس خود را برای برنده شدن محک بزنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)