سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: بازيکنان امروز خيلي زحمت کشيدند و شاهکار کردند.

حسين فرکي پس از پيروزي 3 بر 2 فولاد خوزستان برابر استقلال اظهار داشت: در جلسه قبل از بازي گفتم با توجه به جدول ما به دنبال بازي هجومي هستيم. خواستيم طوري بازي کنيم که هوادار لذت ببرد. ما مقابل صدرنشين بازي کرديم. انگيزه هاي بسيار زيادي براي کسب 3 امتياز داشتيم.

وي ادامه داد: در ادامه بازي به هدفمان رسيدم. به همه بازيکنان تبريک مي گويم. آنها يک بازي خوب و زيبا و جذاب و ديدني مقابل استقلال به نمايش گذاشتند و برديم. نتيجه اين بود که بازيکنان خودشان را باور کردند. تحت تاثير نام استقلال قرار نگرفتند و باز هم موقعيت داشتيم و خوشحال و راضي هستيم. روند رو به جلويي داشته ايم و با يک پيروزي ديگر نشان داديم شرايط خوب است.

فرکي تصريح کرد: بازي با استقلال را بايد ظرف چند ساعت ‌آينده فراموش کنيم و آماده شويم براي بازي بعد. دنبال هدف نهايي هستيم استقلال خيلي خوب بود اما بازيکنان ما شاهکار کردند.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در خصوص حرکت کرمي بعد از به ثمر رساندن گل که منجر به گرفتن کارت زرد شد، گفت: او حرکت حرفه اي نکرد و به دليل جواني اين کار را انجام داد و کارتي که گرفت درست بود. بازيکنان ما انگيزه بالايي داشتند. به خاطر نبود اميرآبادي که دچار مصدوميت شد ضرر کرديم.

فرکي در خصوص بحث حرفه اي شدن بازيکنان يادآور شد: بايد در بحث حرفه‌اي بيشتر دقت کنيم.

وي در مورد جدايي افشين از فولاد گفت: وضعيت افشين بعد از بازي با نفت مشخص مي شود. با هماهنگي باشگاه سفري به فرانسه دارد. خوشحال مي شويم که افشين خارج از ايران بازي کند اما اگر رفت و برگشت خوشحال مي شويم چون او بازيکن ارزشمندي است و به او نياز داريم. امروز هم خيلي خوب تلاش کرد. اميدوارم تکليف او به زودي مشخص شود. اگر افشين برود تلاش مي کنيم جايگزين خوبي پيدا کنيم تا دچار مشکل نشويم.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در خصوص اينکه در اين بازي دو بار از حريف پيش افتادند اما خيلي زود دروازه شان باز شد، تصريح کرد: اين اتفاق در بازي با تراکتورسازي هم افتاد. 3 بر يک جلو بوديم گل خورديم. استرس به تيم وارد شد و بايد تمرين کنيم جلوي هيجان خود را بگيرم. استفاده از بازيکنان با تجربه در اين موقع مهم است. هيجان بعد بازي باعث شد تمرکز تيم بهم بخورد. در برابر استقلال 2 بار مساوي کرديم. بازيکنان بايد هيجانات خود را بگيرند و آب ديده‌تر شوند که چطور از گل محافظت کند. به همه گفتم اما شرايط برخي اوقات طوري است که پيش مي‌آيد.

سرمربي فولاد در ارتباط با اينکه در جناحين ضعيف عمل مي کنند، گفت: آنها کم کار نبودند. به هر کدام وظيفه داده بودم. تا وقتي نتيجه مساوي بود تاکيد بود گوشه ها به جناحين کمک کنند. اين بازي مهم بود که گل اول را بزنيم. پيش بيني کرده بوديم کجاي زمين خالي است، چطور بايد پر کنيم. بازيکنان وظايف خود را خيلي خوب انجام دادند و آن چيزي که خواستم را به خوبي انجام دادند. يکسري کار اضافه بود که براي تيم ما مشکل ساز شد.

فرکي اظهار داشت: دقيقا مي‌دانستم حمودي ميل به نفوذ زياد دارد، آنها را خوب آناليز کرديم. فضاهاي پشت راه حمله بود از آن فضاها استفاده کرديم اگر دقت مي کرديم تعداد گل ها بيشتر مي‌شد. کمي در ضربات آخر خوب عمل نکرديم اما در مجموع خوب عمل کرديم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)